Ad image

CRM

GaN: Nowoczesny półprzewodnik napędzający innowacje w 5G i EV

Azotek galu (GaN), półprzewodnik o szerokim zakresie pasm, staje się kluczowym materiałem w dziedzinie elektroniki wysokiej wydajności. Znany z wysokiej gęstości energii, trwałości oraz zdolności do pracy przy wyższych napięciach, GaN rewolucjonizuje wiele…

Klaudia Ciesielska 3 Min Read

Salesforce wprowadza przełomowy benchmark LLM dla systemów CRM

Salesforce ogłosił wprowadzenie pierwszego na świecie benchmarku LLM (Large Language Models), który ma pomóc firmom w ocenie licznych modeli językowych do wykorzystania w systemach zarządzania relacjami z klientami (CRM). Nowy benchmark stanowi kompleksowe ramy oceny, które mierzą wydajność LLM w…

Klaudia Ciesielska 3 Min Read

Salesforce uruchomił Einstein Copilot

Salesforce stawia kolejny krok naprzód z wprowadzeniem Einstein Copilot - konwersacyjnego asystenta AI, który ma na celu rewolucjonizować sposób, w jaki firmy współpracują ze swoimi systemami CRM. Ten ruch nie tylko podkreśla postępy w rozwoju sztucznej inteligencji, ale także uwydatnia…

Klaudia Ciesielska 4 Min Read

Top 20 – Salesforce

Rok 2023 był dla Salesforce rokiem niezwykłych osiągnięć, które umocniły jego pozycję jako jednego z czołowych innowatorów branży. Przełomowe technologie, zaangażowanie w zrównoważony rozwój, a także kluczowe inicjatywy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), wszystko to składa się na obraz…

Newsroom BrandsIT 2 Min Read

IT napędza rozwój PKP Intercity. Firma szuka nowego systemu CRM i rozpoczęła rozpoznanie rynku

PKP Intercity, jedna z największych spółek kolejowych w Polsce, ma  plany wdrożenia nowoczesnego systemu klasy CRM, który ma na celu optymalizację zarządzania relacjami z klientami. Te ambicje są kolejnym krokiem w cyfrowej transformacji firmy, która od kilku lat intensywnie cyfryzuje…

Klaudia Ciesielska 3 Min Read

Zaskakujące fakty o AI w Polsce – 60% firm nie monitoruje wpływu sztucznej inteligencji na ich biznes

Znaczenie i popularność sztucznej inteligencji (AI) w polskich firmach zwiększa się dynamicznie. Aktualnie, 15% organizacji korzysta z technologii AI, natomiast kolejne 13% planuje wdrożenie takich rozwiązań do końca 2023 roku. Mimo to, Polska nadal jest w tyle za globalnym rynkiem,…

Izabela Myszkowska 10 Min Read

Lider rynku systemów CRM wprowadził AI do oferty za 360 tys. dolarów

Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. AI Cloud to zestaw funkcji zoptymalizowanych pod kątem dostarczania zaufanych, otwartych i generowanych…

Izabela Myszkowska 7 Min Read

Billennium poszerza ofertę o rozwiązanie CRM, skierowane do MŚP

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) oraz start-upy, zwłaszcza te działające w sektorze B2B, borykają się z problemem skuteczności działań sprzedażowych. W obliczu rosnących obciążeń finansowych, takich jak wysokie koszty energii czy płacy minimalnej, skuteczność sprzedaży staje się priorytetem. Polska…

Newsroom BrandsIT 2 Min Read

Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu

Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w przypadku blisko 90% firm cyfrowa transformacja wyraźnie nabrała tempa. Nowa rzeczywistość obnażyła przede wszystkim braki w zakresie elastyczności i sprawnej adaptacji, co wymagało kształtowania na…

Klaudia Ciesielska 5 Min Read

Firmy nie nadążają z przetwarzaniem danych

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich organizacji „wypada słabo” lub „wymaga poprawy”. W najbliższych latach sytuacja może być jeszcze trudniejsza – według prognoz za 2 lata przedsiębiorstwa mogą…

Natalia Zębacka 6 Min Read

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na poprawę ilości i jakości informacji

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych, aby przeanalizować opinie i dostosować działania do oczekiwań swojej grupy docelowej. Pozyskanie feedbacku od klientów B2B jest sposobem na zobrazowanie poziomu ich satysfakcji i lojalności.…

Izabela Myszkowska 5 Min Read