• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Asbis podsumował luty
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Dystrybucja

Asbis podsumował luty

Izabela Myszkowska
Opublikowano 2023/03/22 at 8:30 AM
Izabela Myszkowska  - Redaktor Brandsit
Udostępnij
2 min czytania
wykres ksiegowosc 2
Udostępnij

ASBISc Enterprises Plc, według wstępnych danych szacunkowych, wypracował w lutym 2023 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 230 mln USD, wobec 244 mln USD w lutym 2022 r., co oznacza spadek o ok. 6% oraz wzrost o ok. 4% względem stycznia 2023 r.

- Reklama -

Luty 2022 r. był miesiącem bardzo wysokiej sprzedaży Grupy, w którym przez praktycznie cały miesiąc trwała intensywna sprzedaż na wszystkich rynkach.

„Luty ubiegłego roku był ostatnim miesiącem bardzo wysokiej sprzedaży we wszystkich krajach, w których działaliśmy, w tym w krajach objętych obecnie sankcjami. Jest to więc wysoka baza porównawcza z bieżącym rokiem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przychodów zrealizowanych w lutym 2023 r. Co więcej, fakt, że w lutym tego roku nasze przychody były wyższe niż w styczniu, pozwala nam być bardzo optymistycznymi względem całego roku. Świadczy to o naszej dobrej kondycji oraz pozytywnych efektach działań, które konsekwentnie prowadzimy od ubiegłego roku w celu restrukturyzacji źródeł naszych przychodów. W dalszym ciągu rozwijamy rosnące rynki, które nie są objęte wojną, rozszerzamy nasze działania w Afryce oraz w Europie Zachodniej oraz dynamicznie rozwijamy najmłodsze nasze dziecko – ASBIS Robotic Solutions, który działa już na kilkunastu rynkach, w tym w Polsce” – powiedział Costas Tziamalis, wiceprezes Grupy ASBIS.

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

„Jeśli chodzi o naszą sprzedaż w lutym 2023 r., to zdecydowanym liderem sprzedaży był Kazachstan, zaraz za nim Ukraina, Słowacja oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Te kraje już od kilku miesięcy są w czołówce sprzedaży ASBIS. Natomiast najlepiej sprzedającymi się kategoriami produktów w lutym były: smartfony, laptopy oraz procesory” – dodał Costas Tziamalis.

Zobacz również

Lenovo podało roczne wyniki finansowe. Firma odczuła globalne spowolnienie

Polski dystrybutor IT zamknął kwartał dwucyfrowym wzrostem EBITDA

Commvault zamknął rok finansowy. Firmę dotknęły niekorzystne wahaniu kursów walut

Action pnie się w górę

Transition Technologies kontynuuje trend wzrostowy pomimo turbulencji na rynku IT

Źródło Asbis
Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

GEVA 12
10 najlepszych samochodów elektrycznych według kierowców
Pojazdy elektryczne Eco
euro, pieniądze, money
Dlaczego euro spadło poniżej 4,50 zł?
Ekonomia Pieniądze
Smart Grid energetyka
Polacy chcą szybszej transformacji energetycznej
Czysta energia Eco
IS-Wireless
Pierwsza sieć przemysłowa 5G w modelu otwartym działa już w Krakowie
Komunikacja

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X