Asbis podsumował luty

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit 2 min
2 min

ASBISc Enterprises Plc, według wstępnych danych szacunkowych, wypracował w lutym 2023 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 230 mln USD, wobec 244 mln USD w lutym 2022 r., co oznacza spadek o ok. 6% oraz wzrost o ok. 4% względem stycznia 2023 r.

Luty 2022 r. był miesiącem bardzo wysokiej sprzedaży Grupy, w którym przez praktycznie cały miesiąc trwała intensywna sprzedaż na wszystkich rynkach.

„Luty ubiegłego roku był ostatnim miesiącem bardzo wysokiej sprzedaży we wszystkich krajach, w których działaliśmy, w tym w krajach objętych obecnie sankcjami. Jest to więc wysoka baza porównawcza z bieżącym rokiem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przychodów zrealizowanych w lutym 2023 r. Co więcej, fakt, że w lutym tego roku nasze przychody były wyższe niż w styczniu, pozwala nam być bardzo optymistycznymi względem całego roku. Świadczy to o naszej dobrej kondycji oraz pozytywnych efektach działań, które konsekwentnie prowadzimy od ubiegłego roku w celu restrukturyzacji źródeł naszych przychodów. W dalszym ciągu rozwijamy rosnące rynki, które nie są objęte wojną, rozszerzamy nasze działania w Afryce oraz w Europie Zachodniej oraz dynamicznie rozwijamy najmłodsze nasze dziecko – ASBIS Robotic Solutions, który działa już na kilkunastu rynkach, w tym w Polsce” – powiedział Costas Tziamalis, wiceprezes Grupy ASBIS.

„Jeśli chodzi o naszą sprzedaż w lutym 2023 r., to zdecydowanym liderem sprzedaży był Kazachstan, zaraz za nim Ukraina, Słowacja oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Te kraje już od kilku miesięcy są w czołówce sprzedaży ASBIS. Natomiast najlepiej sprzedającymi się kategoriami produktów w lutym były: smartfony, laptopy oraz procesory” – dodał Costas Tziamalis.

SOURCES:Asbis
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz