Grupa ASBIS, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), podpisał umowę dystrybucyjną z Logitech na RPA, rozszerzając swoje portfolio w tym kraju. To partnerstwo wyznacza ASBIS jako autoryzowanego dystrybutora produktów konsumenckich Logitech w RPA, co jeszcze bardziej wzmacnia obecność obu firm na rynku afrykańskim.
ASBIS współpracuje z Logitech od ponad 10 lat dystrybuując produkty tej firmy na ponad 40 rynkach. Rozszerzenie umowy na rynek RPA jest wyrazem docenienia dotychczasowej współpracy.
Logitech International to globalna firma technologiczna o szwajcarskich korzeniach, notowana na giełdach SIX Swiss Exchange (LOGN) oraz Nasdaq (LOGI). Została założona w 1981 roku w Lozannie i szybko rozszerzyła działalność na Dolinę Krzemową. Logitech projektuje innowacyjne produkty oraz doświadczenia, które na co dzień towarzyszą ludziom na całym świecie – od komputerowych akcesoriów, przez sprzęt gamingowy, po rozwiązania do komunikacji wideo i muzyki.
Firma jest liderem w swoich kluczowych kategoriach, takich jak klawiatury, myszy, kamery internetowe, zestawy słuchawkowe, urządzenia do współpracy wideo oraz akcesoria gamingowe. W portfolio Logitech znajdują się takie marki: Logitech G, ASTRO Gaming, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones i Streamlabs.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzonej współpracy z ASBIS, firmą, z którą z sukcesem współpracujemy na wielu rynkach już ponad 10 lat. Jestem przekonany, że nasza współpraca na rynku RPA zapewni konsumentom dostęp do autoryzowanych produktów Logitech, wraz z gwarancjami i niezbędnymi zabezpieczeniami konsumenckimi” – powiedział Younes Charkaoui, Szef Rynku Afrykańskiego w Logitech International.
„Nasza współpraca z Logitech ucieleśnia stałe zaangażowanie ASBIS w transformację krajobrazu technologicznego w Republice Południowej Afryki. Wykorzystując naszą rozległą wiedzę branżową i możliwości dystrybucyjne, dążymy do ułatwienia rewolucji IT, która przyniesie korzyści zarówno konsumentom, jak i sektorowi detalicznemu w tym kraju” – powiedział Michael Crawford, Dyrektor Generalny ASBIS Africa.