C.H. Robinson ogłasza partnerstwo z Microsoftem

Firmy C.H. Robinson i Microsoft Corp. ogłosiły decyzję o połączeniu sił, aby cyfrowo przekształcić logistykę i łańcuch dostaw. Dzięki połączeniu potęgi swoich wiodących technologii – Navisphere® i Microsoft Azure oraz Azure IoT mogą sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom globalnej podaży łańcucha dostaw. Partnerstwo to dążenie do zapewnienia widoczności klientom C.H. Robinson w czasie rzeczywistym.

Dzięki tej współpracy, Navispehere – globalna platforma C.H. Robinson stworzona do zarządzania transportem intermodalnym – może wykorzystywać Azure IoT Central do integracji monitorowania urządzeń IoT mierzących temperaturę, wstrząsy, pochylenie, wilgotność, światło i ciśnienie w przesyłkach. To rozwiązanie jest wdrażane, aby zapewnić klientom jeszcze bardziej szczegółowy poziom wiedzy na temat towarów przemieszczających się w łańcuchu dostaw. C.H. Robinson i Microsoft współpracują z wieloma firmami z listy Fortune 250, co oznacza, że sojusz jeszcze bardziej ułatwi skalowanie i opracowywanie nowych rozwiązań. Co za tym idzie zapewni największym dostawcom na świecie większą wydajność łańcucha dostaw oraz wgląd i widoczność w czasie rzeczywistym.

Nowy projekt opiera się na bogatej, dotychczasowej współpracy C.H. Robinson i Microsoftu. Navisphere jest obecnie używany w całym globalnym łańcuchu dostaw firmy Microsoft, dzięki czemu ma ona w czasie rzeczywistym wgląd w zapasy, w czasie postoju lub w ruchu, w dowolnym miejscu na świecie. We współpracy z Microsoft, C.H. Robinson zbudował Navisphere Vision – globalny produkt zapewniający widoczność w czasie rzeczywistym, który wykorzystuje rozwiązania Azure IoT, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne do oceny potencjalnych zakłóceń w łańcuchach dostaw. Poprzez dział TMC należący do C.H. Robinsona i Navisphere Vision, łańcuch dostaw Microsoftu ewoluuje, aby zapewnić większą przewidywalność i umożliwić proaktywne podejmowanie decyzji różnym grupom biznesowym.

Oprócz innowacji C.H. Robinson w platformie Azure, firma wykorzystuje również Dynamics 365 i Power BI, aby usprawnić narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) od małych firm po największych światowych spedytorów. W ramach relacji z Microsoft, C.H. Robinson zintegruje narzędzia wyceny, realizacji i zarządzania transportem w czasie rzeczywistym, które są obecnie integrowane z Dynamics 365, dzięki czemu te nowe możliwości logistyczne sterowane cyfrowo będą dostępne dla klientów Microsoft.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.