• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Chwilowe zauroczenie czy szansa na dłuższy związek? – O AI w komunikacji
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Sztuczna inteligencja

Chwilowe zauroczenie czy szansa na dłuższy związek? – O AI w komunikacji

Natalia Zębacka
Opublikowano 2023/05/23 at 12:17 PM
Natalia Zębacka  - Redaktor Brandsit
Udostępnij
4 min czytania
sztuczna inteligencja, technologia,
Udostępnij

Jak korzystać z dobrodziejstw sztucznej inteligencji w sposób bezpieczny i skuteczny? Co powinniśmy wiedzieć o AI nim zaczniemy jej używać? Czy wytwory AI objęte są prawami autorskimi? Jak marki wykorzystują sztuczną inteligencję w komunikacji i jaką przyszłość jej wróżą? To tylko kilka z pytań, na które odpowiedzi znajdziemy w specjalnym raporcie przygotowanym przez Lighthouse, firmę doradztwa komunikacyjnego. Publikacja „SZTUCZNA INTELIGENCJA W KOMUNIKACJI. Chwilowe zauroczenie czy szansa na dłuższy związek?” powstała we współpracy z ekspertami m.in. od komunikacji, technologii socjologii i prawa.

- Reklama -

Choć sztuczna inteligencja towarzyszy nam od dłuższego czasu, to jednak dopiero ostatnie miesiące przyniosły prawdziwy wybuch jej popularności. Wszystko za sprawą pojawienia się systemu ChatGPT, który szturmem wdarł się do naszego życia, wywołując tyle samo zachwytu co i obaw. 

„Sztuczna inteligencja [była dotychczas] wykorzystywana m.in. do usprawnienia procesów biznesowych, do czego, swoją drogą, zdążyliśmy już w pewnym stopniu przywyknąć. Jednak pojawienie się jej kolejnej odsłony, czyli modelu ChatGPT, to zdecydowanie moment zwrotny – nie bójmy się użycia tego stwierdzenia – w historii ludzkości. Ten »game changer« OpenAI, otwiera zupełnie nową erę sztucznej inteligencji, a prognozy jej rozwoju są wręcz oszałamiające” – czytamy już we wstępie publikacji.

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

Raport przygotowany przez Lighthouse zbiera w jednym miejscu opinie ekspertów na temat tej technologii, prognozy na przyszłość, jak i najgłośniejsze oraz najważniejsze przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji. 

W publikacji znajdziemy odpowiedź na pytanie, czym właściwie jest sztuczna inteligencja, przeczytamy o regulacjach prawnych dotyczących jej wykorzystania oraz wpływie na rynek pracy, czy potrzebie i sposobach edukacji konsumentów.

“W Lighthouse bacznie przyglądamy się trendom, zwłaszcza tym, które wpływają na komunikację marek, a finalnie na konsumentów, którzy wchodzą z nimi w naturalne interakcje. Wykorzystanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji to w ostatnich tygodniach niezwykle gorący temat. Obserwujemy swego rodzaju wyścig. Globalne koncerny i mniejsze firmy wykorzystują AI do optymalizacji procesów komunikacyjnych, ale co ciekawsze do coraz bardziej kreatywnych akcji i kampanii. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się temu trendowi i zastanowić się, czy zostanie z nami na dłużej. Testowaliśmy dostępne rozwiązania, zadaliśmy niezliczone ilości pytań modelowi ChatGPT, tworzyliśmy zdjęcia i grafiki za pomocą Midjourney. Przygoda z rozwiązaniami AI, rozmowy z ekspertami i pogłębiony międzynarodowy research potwierdziły przeczucie, które towarzyszyło nam od samego początku pracy nad raportem. Sztuczna inteligencja to rozwiązanie, które pod wieloma względami może przynosić korzyści i wspierać codzienną pracę ekspertów od komunikacji. Zarówno dla osób z niej korzystających jak i odbiorców treści tworzonych przy użyciu AI dziś na pierwszy plan wysuwa się potrzeba szeroko zakrojonej edukacji.”

Katarzyna Matolicz, PR Manager działu Consumer, Lighthouse

Przygotowując raport, jego autorzy zwrócili się do czołowych naukowców i ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm z prośbą o komentarz na temat tego, jakie szanse i możliwości daje nam sztuczna inteligencja, ale też tego, jak chronić się przed potencjalnymi zagrożeniami wynikającymi z jej stosowania. Poza samą teorią raport poświęcony jest w znacznej mierze stronie praktycznej – wskazuje wykorzystanie AI w komunikacji marek wraz z przykładami jej zastosowania, omawia kwestię praw autorskich oraz potrzebę edukacji, by korzystanie z AI było bezpieczne i przynosiło wymierne korzyści. 

Całość raportu dostępna pod linkiem.

Zobacz również

Sztuczna Inteligencja w Cyberbezpieczeństwie: Przyjaciel czy Wróg?

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Jak douczyć i dopasować ChatGPT do swoich potrzeb?

CEO OpenAI szantażuje UE? Regulacje sztucznej inteligencji budzą kontrowersje

Rewolucja w Cyberbezpieczeństwie – Jak Sztuczna Inteligencja Zmienia Reguły Gry

Źródło Lighthouse
Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

serwer, pamięć masowa, technologia, modernizacja infrastruktury IT, data center
The Art of Protection – Bezpieczne środowisko dla firmowych danych w macierzach IBM FlashSystem
Rozwiązania ARTYKUŁ SPONSOROWANY Technologia
kryptowaluty, bitcoin
Kiedy fiskus uzna odliczenie kosztów „kopania” kryptowalut?
Kryptowaluty Pieniądze
szkoła, IT fitness test
Test Kompetencji Cyfrowych: jak dolnośląska młodzież mierzy się z technologią?
Ciekawostki Work&Life
cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępczość, Cyberprzestrzen, Citrix, cisco
Sztuczna Inteligencja w Cyberbezpieczeństwie: Przyjaciel czy Wróg?
Sztuczna inteligencja Technologia

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X