home.pl debiutuje za granicą

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
2 min

Polski dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.

home.pl, jako członek globalnej grupy United Internet, odpowiada za wprowadzenie internetowego biznesu na nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Robi to, wykorzystując markę IONOS. Tym sposobem pierwsi rumuńscy klienci korzystają już z produktów i usług IONOS, wśród których znajdują się m.in. domeny, hostingi i aplikacje biznesowe, podobnie jak w Polsce.

Realizację projektu ekspansji zagranicznej rozpoczęliśmy kilka lat temu – mówi Marcin Kuśmierz, CEO home.pl. – Na miejsce naszego zagranicznego debiutu wybraliśmy Rumunię, co było następstwem analizy potencjału rynku małych i średnich firm w zakresie informatyzacji i wykorzystania nowoczesnych technologii internetowych. Wystartowaliśmy z najszerszą ofertą usług w chmurze skierowaną do przedsiębiorców z sektora MŚP – m.in. z rozwiązaniami firm Google i Microsoft, ale też z hostingiem i domenami, które są podstawą naszej działalności.

Oferta IONOS została dobrze przyjęta przez tamtejszy rynek.

Sprzedaż naszych usług ruszyła praktycznie z dnia na dzień, co pokazuje, że stworzyliśmy atrakcyjną ofertę dla lokalnych firm – dodaje Marcin Kuśmierz. – W kolejnych miesiącach będziemy dodawać nowe produkty dedykowane małym i średnim firmom.

Rumunia to dopiero początek. Jeszcze w 2019 roku home.pl wkroczy na kolejny zagraniczny rynek. Do końca roku 2025 marka obecna będzie w 15 krajach. Wszędzie tam cel jest jeden – zostać liderem branży usług internetowych i aktywnie wspierać klientów biznesowych i indywidualnych w procesie kreowania ich obecności w e-świecie. Pozwoli na to 22-letnie doświadczenie home.pl i wsparcie grupy United Internet.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -