home.pl wkracza na kolejne europejskie rynki

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
1 min

Firma uruchamia sprzedaż usług internetowych w Bułgarii i na Węgrzech oraz zapowiada wejście na kolejne europejskie rynki.

Uruchomienie sprzedaży dla małych i średnich firm w dwóch nowych krajach to element strategii home.pl zakładającej obecność na co najmniej piętnastu rynkach zagranicznych do 2025 roku. Na każdym z nowych, zagranicznych rynków firma już na starcie posiada najszerszy katalog rozwiązań biznesowych w chmurze. W ofercie znajdują się także m.in. narzędzia związane z obecnością w Internecie, e‑commerce, bezpieczeństwem sieciowym czy wspierające zaawansowaną pracę grupową.

Na Węgrzech i w Bułgarii funkcjonuje ponad 1,1 mln małych i średnich firm. Kraje te są znane dzięki technologicznym start-upom o globalnym zasięgu. Pochodzą stamtąd m.in. pCloud, AImotive czy Prezi.

Firma oferuje usługi własne oraz kilkudziesięciu międzynarodowych dostawców oprogramowania w chmurze m.in. Dropbox, Google czy Microsoft. Wkrótce udostępni też cyfrowe materiały edukacyjne i konsultacje dla rodzimego biznesu.

W drugim kwartale 2020 home.pl planuje uruchomić sprzedaż usług internetowych na rynkach czeskim i słowackim. Będzie to odpowiednio 5. i 6. rynek w Europie Środkowo-Wschodniej. Za granicą firma wykorzystuje międzynarodową markę IONOS.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -