Hubert Cabajewski pokieruje działem sprzedaży w e-point SA

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka  - Redaktor Brandsit 1 min czytania

Hubert Cabajewski dołączył do zespołu e-point SA, gdzie objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży.

Nowy Dyrektor ma ponad 20 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży w sektorach B2B oraz B2C. Przez ponad 16 lat pracował dla T-Mobile Polska, gdzie kierował działem wsparcia i rozwoju sprzedaży, odpowiadał za transformację sprzedaży w kierunku rozwiązań ICT, a następnie prowadził jeden z regionów sprzedażowych marki.

Hubert posiada także szerokie doświadczenie z zakresu konsultingu. Prowadził wiele projektów zwiększających wyniki działów sprzedaży. Na swoim koncie ma również szereg realizacji z zakresu przygotowania i wdrożenia projektów transformacji, segmentacji i optymalizacji sił sprzedażowych.

Przez ostatnie lata kierował sprzedażą w firmach z sektora nowych technologii i IT.

Nie znam drugiej takiej firmy jak e-point, która potrafi pogodzić oczekiwania cyfrowego użytkownika z możliwościami technologii. Rozumiemy też przed jakimi wyzwaniami stają firmy chcące jak najlepiej odpowiedzieć na te potrzeby. Wspieramy biznes na tej drodze, tworząc rozwiązania wokół których skupia się transformacja cyfrowa naszych klientówHubert Cabajewski.

Cieszę się, że do naszego zespołu dołącza Hubert, gdyż z jednej strony wnosi swoje ogromne doświadczenie, a z drugiej potrzebną naszej organizacji, nową perspektywę patrzenia na wyzwania jakie stoją przed nami dodaje Marcin Żuchowicz, Prezes Zarządu e-point SA.  

Skomentuj
- Reklama -

Meta zapowiedziała kolejne cięcia. Pracę straci 10 000 osób

Firma Meta, która jest właścicielem Facebooka, ogłosiła w listopadzie ubiegłego roku plan zwolnienia 11 000 pracowników, co stanowiło około 13%

2 min czytania

Polska, Estonia i Litwa domagają się obniżenia pułapu cenowego na rosyjską ropę

Polska, Estonia i Litwa domagają się w Brukseli obniżenia pułapu cenowego na rosyjską ropę z 60 do 51,45 dolarów za

3 min czytania

Czym jest ślad cyfrowy i dlaczego musisz go kontrolować?

Liczba cyfrowych śladów, które internauci pozostawiają po sobie w sieci, wciąż się powiększa w miarę stopniowego wchodzenia w erę cyfrową.

5 min czytania