InteliWISE: Sprzedaż kwartalna zwiększyła się o 52 % w porównaniu do II kwartału 2019

Podobne tematy

Asbis: w sierpniu 2020 30-proc. wzrost przychodów

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio,...

Comarch zamyka pierwsze półrocze 2020 ze wzrostem przychodów

Grupa Comarch przedstawiła skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2020 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 708,8 mln złotych i...

ITMAGINATION: 44 mln zł przychodów w pierwszej połowie 2020 roku

Polski software house w pierwszych 6. miesiącach 2020 roku zanotował 44 miliony zł przychodów (wzrost o 11 proc. r/r)...

O ponad 52% wzrosły przychody grupy kapitałowej InteliWISE w II kwartale bieżącego roku w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Motorem napędowym sprzedaży czołowego polskiego dostawcy AI są nie tylko nowe zlecenia, ale także rosnące zamówienia na technologie spółki napływające od obecnych klientów.

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1 427 tys. zł, grupa InteliWISE wypracowała w drugim kwartale bieżącego roku rekordowy zysk netto na poziomie 278 tys. zł.

– W obliczu epidemii wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji. Dlatego oczekiwaliśmy, że nasza działalność wypracuje rekordowe przychody. Co ważniejsze, odnotowanie wysokich wyników kwartalnych nie jest jednostkowym wydarzeniem wynikającym wyłącznie ze specyficznej sytuacji na rynku. Wpisuje się w ogólną tendencję wzrostową spółkimówi Marcin Strzałkowski, CEO InteliWise.

Rekordowe wyniki spółka wypracowała również na poziomie jednostkowym.  InteliWise S.A., warszawska spółka specjalizująca się w projektowaniu innowacyjnych voicebotów oraz chatbotów, zwiększyła przychody do 1 327 tys. zł, co daje wzrost o 67 % w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego roku.

Wynik jest zasługą zarówno rozszerzenia zakresu współpracy, jak i zwiększenia się zapotrzebowania na usługi wśród dotychczasowych klientów. Dotyczy to zarówno technologii automatycznych, wspierających pracę zespołów konsultantów i sprzedawców, jak i usług outsourcingu.

Narastająco, od początku roku, na poziomie grupy kapitałowej, InteliWISE wykazał ponad 41% dynamikę wzrostu, osiągając rekordowe przychody w historii firmy na poziomie 2 357 tys. zł. Na poziomie jednostkowym było to odpowiednio 48% i 1 188 tys. zł.

– Sądzimy, że Covid-19 to jedynie katalizator zmian dotyczących przyzwyczajeń klientów w kontaktach z infoliniami. Rosnąca liczba użytkowników on-line, zwłaszcza młodszych, rezygnuje z kontaktu telefonicznego na rzecz komunikacji poprzez aplikacje mobilne, głównie komunikatory jak Messenger czy whatsapp. Kiedy działania pracowników infolinii zostały utrudnione przez lockdown, nowoczesność naszych rozwiązań została dostrzeżona.dodaje Strzałkowski.

Kolejnym motorem wzrostu jest branża e-commerce, która rośnie w tempie dwucyfrowym.

Sklepy zwiększają wykorzystanie rozwiązań Inteliwise, gdyż pomagają im rozwiązywać codzienne, najbardziej czasochłonne problemy ich klientów online. Dotyczy to szczególnie rozwiązań omni-channel, czyli wielu kanałów kontaktu. A że ecommerce rośnie w tempie co najmniej dwucyfrowym, oferta InteliWISE jest coraz bardziej zauważalna – dodaje Strzałkowski.Perspektywy branży zostały dostrzeżone również przez inwestorów.

– Od dłuższego czasu obroty akcjami spółki wyraźnie rosną, co przekłada się na jej wycenę. W porównaniu z „konkurencją”, która notuje podobne lub niższe wyniki, mamy wciąż bardzo duży potencjał wzrostu. InteliWISE będzie zyskiwać na rosnącym rynku rozwiązań opartych na AI i automatyzacji dla firm. Połączenie w 100% własnej, opatentowanej w USA technologii AI wraz z produktami Omni-channel daje potężny potencjał do globalnego rozwoju.zauważa.

Jak podaje globalna firma doradcza McKinsey, rynek rozwiązań inteligentnych (AI) dla firm wyniesie od 3,5 – 5,8 biliona USD, i w potężnym stopniu zmieni technologie wspierające Sprzedaż, Obsługę Klienta i Marketing.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.