WhatsApp

Zintegrowane usługi biznesowe: Koszt czy klucz do sukcesu?

Zintegrowane usługi biznesowe stają się fundamentem nowoczesnych przemian organizacyjnych. Wyniki raportu KPMG „Future of Corporate Services” wskazują, że 64% liderów branżowych uważa zintegrowane działania usług biznesowych za kluczowe dla poprawy efektywności organizacyjnej. Mimo…

Izabela Myszkowska 3 min

Meta stawia na sztuczną inteligencję – nowy asystent AI w WhatsApp Business

Firma Meta ogłosiła nowe ambitne plany na dorocznej konferencji Meta Conversations w Brazylii. Mark Zuckerberg, założyciel i CEO firmy, zaprezentował nadchodzące aktualizacje dla WhatsApp Business, w tym innowacyjnego asystenta AI, który ma na celu automatyczne odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania…

Natalia Zębacka 3 min

Meta wykorzysta dane użytkowników do AI – nowe zagrożenie prywatności?

Meta Platforms Inc. ogłosił, że od 26 czerwca rozpocznie wykorzystywanie danych europejskich użytkowników do szkolenia swoich systemów sztucznej inteligencji. Firma zaktualizuje swoją politykę prywatności i poinformuje użytkowników o zmianach poprzez wiadomości bezpośrednie. Zmiana ta ma na celu rozwój nowych aplikacji…

Natalia Zębacka 2 min

Hit czy kit? Komunikacja marketingowa przez WhatsApp

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz większa, marki poszukują nowych sposobów dotarcia do swoich klientów i zbudowania trwałych relacji z nimi. W tym kontekście aplikacje komunikacyjne, takie jak WhatsApp, stają się coraz bardziej atrakcyjnym narzędziem marketingowym.…

Klaudia Ciesielska 8 min

Nowa aktualizacja WhatsApp – więcej kont na jednym urządzeniu

WhatsApp wprowadza nową funkcję, która z pewnością ucieszy użytkowników korzystających z wielu kont na jednym urządzeniu. Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Meta, ogłosił niedawno, że WhatsApp planuje wdrożyć aktualizację, która umożliwi użytkownikom korzystanie z dwóch kont WhatsApp jednocześnie na jednym telefonie.…

Natalia Zębacka 3 min

Fałszywe powiadomienia od kurierów i spam na Whatsappie

Badacze z firmy Kaspersky przyjrzeli się ewolucji spamu i phishingu w drugim kwartale bieżącego roku. Od ponad roku oszuści intensywnie wykorzystują chaos związany z przesyłkami, aby skłonić użytkowników do otwarcia odnośników w phishingowych wiadomościach e-mail. W minionym kwartale trend ten utrzymał…

Natalia Zębacka 3 min

Czy zbliża się koniec rynkowej potęgi „bandy czworga”

Spółki Big Tech stały się ulubieńcami inwestorów. Ich rynkowa potęga wzbudza jednak coraz większe obawy związane z niszczeniem wolnego rynku. W najbliższych miesiącach przekonamy się co dalej z Facebookiem czy Google. Już za prezydentury D.Trumpa potęgę firm Big Tech uznawano…

Natalia Zębacka 5 min

Shadow IT rozkwita w czasie pandemii

Osoby pracujące w domu nie ułatwiają życia administratorom IT. Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez zdalnych pracowników jest korzystanie z nieznanych oraz niezalecanych przez pracodawców aplikacji. Firmy oraz instytucje w czasie pandemii znajdują się pod obstrzałem hakerów. Napastnicy skrzętnie wykorzystują…

Natalia Zębacka 2 min

Przyspieszenie cyfryzacji szkół i administracji w dobie pandemii szansą dla polskich firm informatycznych

Pandemia koronawirusa postawiła firmy i urzędy w obliczu konieczności przyspieszenia cyfryzacji. Choć dzięki zdalnej komunikacji udało się utrzymać kontakty interpersonalne, to w dłuższej perspektywie w kwestii automatyzacji procesów niewiele się zmieniło. Pomimo że wzrosła sprzedaż sprzętu komputerowego i pojawiło się wzmożone zapotrzebowanie na usługi z sektora…

Natalia Zębacka 4 min

InteliWISE: Sprzedaż kwartalna zwiększyła się o 52 % w porównaniu do II kwartału 2019

O ponad 52% wzrosły przychody grupy kapitałowej InteliWISE w II kwartale bieżącego roku w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Motorem napędowym sprzedaży czołowego polskiego dostawcy AI są nie tylko nowe zlecenia, ale także rosnące zamówienia na technologie spółki napływające…

Natalia Zębacka 3 min

Główne trendy telekomunikacyjne w najbliższych latach

Zmiana zachowań i nawyków spowodowanych lockdownem oraz zalecenie dystansowania społecznego znacznie przyspieszyły transformację cyfrową w obszarze komunikacji z klientami. Silne kanały e-commerce i bez tego były nieodzowne, ale w momencie wystąpienia pandemii, ten, kto ich nie miał, bardzo dotkliwie odczuł…

Materiał Partnera 3 min

Chatbot może przynieść miliony dolarów oszczędności. Ale trzeba uważać, żeby nie zamienił się w rasistę

Na technologicznej mapie świata chatboty nie pojawiły się w tym roku - o uwagę odbiorców walczą od dobrych kilku lat. Miały już swoje wzloty i upadki, ale firmy z branży IT nie zdecydowały się na porzucenie tego tematu. Wręcz przeciwnie…

Natalia Zębacka 10 min

Raport “Praca zdalna i warunki jej wykonywania w okresie pandemii”

Szanowni Państwo, Raport, który Państwu prezentujemy dotyczy aktualnej sytuacji osób pracujących w formie zdalnej w kontekście wykorzystywanych przez nich narzędzi, jak również przewidywań respondentów odnośnie przyszłości tej formy pracy. Dane, jakich dostarczyło badanie przeprowadzone wśród Czytelników portalu BrandsIT, są w…

Bartosz Martyka 56 min

Koronawirus otworzył rynek na nowe możliwości dotarcia do klientów

Firmy obawiając się negatywnych następstw biznesowych pandemii koronawirusa, takich jak spadek przychodów czy utrata płynności, szukały podczas lockdownu nowych możliwości dotarcia do swoich klientów nadając wyższy priorytet zdalnym kanałom komunikacji. Niemal dwa miesiące lockdownu sprawiły, że wyraźnie zyskał segment omnichannel…

Materiał Partnera 3 min

Infobip wraz z WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem

Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe organizacje ochrony zdrowia stoją przed wyzwaniem szybkiego dostarczania informacji na dużą skalę. Z pomocą mogą przyjść rozwiązania dotychczas związane z platformami do komunikacji omnichannel. Zdaniem Infobip narzędzia takie jak np.…

Natalia Zębacka 2 min

Infobip wprowadza w maju Coversations

Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby światowy lider w komunikacji omnichannel wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwiązanie Conversations , skupiające w ramach jednej platformy szerokie możliwości komunikacji…

Newsroom BrandsIT 2 min

Naukowcy z PWr przeprowadzą międzynarodowe badania nt. wiedzy o koronawirusie

Naukowcy z Politechniki Wrocławskiej rozpoczęli międzynarodowe badanie opinii publicznej na temat wiedzy o wirusie SARS-CoV-2. Może wziąć w nim udział każdy, kto ukończył 18 lat; wystarczy wypełnić ankietę online. W ten sposób badacze chcą m.in. pomóc w zrozumieniu aktualnej sytuacji,…

Newsroom BrandsIT 2 min

Darmowy dostęp do Netflixa z powodu pandemii? Uważaj, to oszustwo

Cyberprzestępcy za wszelką cenę chcą wykraść nasze dane. W dobie pandemii chcą wyłudzić informacje o nas za sprawą oszustwa, jakim jest informacja wysyłana do użytkowników głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz aplikacji WhatsApp. W krótkiej wiadomości tekstowej otrzymujemy informację, że…

Bartosz Martyka 3 min

22 ciekawostki o cyberatakach, o których nie miałeś pojęcia  

Hakerzy atakują nas co 4 sekundy. Najczęściej ofiarami cyberataków są małe firmy. Ale nie zawsze - hakerzy często łamią też zabezpieczenia rynkowych gigantów. Lekcji z cyberzagrożeń w tym roku nie odrobili m.in. WhatsApp, niemiecki rząd i amerykańskie Baltimore przez co…

Newsroom BrandsIT 7 min

Conversational commerce – czyli co AI wniesie do e-sklepów?

Głosowi asystenci jako doradcy w procesie sprzedaży, nienachalne ale merytoryczne rekomendacje czy szybkie i bezbolesne zwroty nietrafionych zakupów - to tylko przykłady nowych rozwiązań conversational commerce - zakupów on-line wspieranych przez rozwiązania konwersacyjnego AI. Conver­sa­tio­nal com­merce (c-com­merce) to nowe roz­wią­za­nie,…

Newsroom BrandsIT 6 min

Kryptowaluty coraz mocniejsze, a do gry wchodzą wielcy gracze

Mimo że Facebook nie wydał jeszcze własnej kryptowaluty, o Librze jest już głośno. Oczekiwania są ogromne, a do biznesu dołączyło już wiele renomowanych firm, jak Uber, Vodafone czy MasterCard. Docelowo do 2020 roku Stowarzyszenie Libra ma już liczyć 100 firm. Sami użytkownicy…

Newsroom BrandsIT 5 min

Luka w aplikacji WhatsApp

Pewien prawnik z Londynu zaangażowany w obronę praw człowieka twierdzi, że stał się ofiarą ataku z wykorzystaniem narzędzia szpiegującego. Luka w zabezpieczeniach w aplikacji WhatsApp otworzyła dostęp do danych na zhackowanym urządzeniu. Szpiegowanie za pośrednictwem rozmowy telefonicznej – choć takie…

Newsroom BrandsIT 4 min