Ad image

whatsapp

OpenAI wprowadza nowy model językowy GPT-4o mini: tańszy i energooszczędny

OpenAI ogłosiło w czwartek premierę nowego modelu językowego GPT-4o mini, który obiecuje zrewolucjonizować dostępność i opłacalność technologii sztucznej inteligencji. Ten kompaktowy model AI, stworzony z myślą o zmniejszeniu kosztów oraz zużycia energii, ma…

Natalia Zębacka 3 min czytania

Meta stawia na sztuczną inteligencję – nowy asystent AI w WhatsApp Business

Firma Meta ogłosiła nowe ambitne plany na dorocznej konferencji Meta Conversations w Brazylii. Mark Zuckerberg, założyciel i CEO firmy, zaprezentował nadchodzące aktualizacje dla WhatsApp Business, w tym innowacyjnego asystenta AI, który ma na celu automatyczne odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania…

Natalia Zębacka 3 min czytania

Meta wykorzysta dane użytkowników do AI – nowe zagrożenie prywatności?

Meta Platforms Inc. ogłosił, że od 26 czerwca rozpocznie wykorzystywanie danych europejskich użytkowników do szkolenia swoich systemów sztucznej inteligencji. Firma zaktualizuje swoją politykę prywatności i poinformuje użytkowników o zmianach poprzez wiadomości bezpośrednie. Zmiana ta ma na celu rozwój nowych aplikacji…

Natalia Zębacka 2 min czytania

Hit czy kit? Komunikacja marketingowa przez WhatsApp

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz większa, marki poszukują nowych sposobów dotarcia do swoich klientów i zbudowania trwałych relacji z nimi. W tym kontekście aplikacje komunikacyjne, takie jak WhatsApp, stają się coraz bardziej atrakcyjnym narzędziem marketingowym.…

Klaudia Ciesielska 8 min czytania

Nowa aktualizacja WhatsApp – więcej kont na jednym urządzeniu

WhatsApp wprowadza nową funkcję, która z pewnością ucieszy użytkowników korzystających z wielu kont na jednym urządzeniu. Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Meta, ogłosił niedawno, że WhatsApp planuje wdrożyć aktualizację, która umożliwi użytkownikom korzystanie z dwóch kont WhatsApp jednocześnie na jednym telefonie.…

Natalia Zębacka 3 min czytania

Fałszywe powiadomienia od kurierów i spam na Whatsappie

Badacze z firmy Kaspersky przyjrzeli się ewolucji spamu i phishingu w drugim kwartale bieżącego roku. Od ponad roku oszuści intensywnie wykorzystują chaos związany z przesyłkami, aby skłonić użytkowników do otwarcia odnośników w phishingowych wiadomościach e-mail. W minionym kwartale trend ten utrzymał…

Natalia Zębacka 3 min czytania

Czy zbliża się koniec rynkowej potęgi „bandy czworga”

Spółki Big Tech stały się ulubieńcami inwestorów. Ich rynkowa potęga wzbudza jednak coraz większe obawy związane z niszczeniem wolnego rynku. W najbliższych miesiącach przekonamy się co dalej z Facebookiem czy Google. Już za prezydentury D.Trumpa potęgę firm Big Tech uznawano…

Natalia Zębacka 5 min czytania

Shadow IT rozkwita w czasie pandemii

Osoby pracujące w domu nie ułatwiają życia administratorom IT. Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez zdalnych pracowników jest korzystanie z nieznanych oraz niezalecanych przez pracodawców aplikacji. Firmy oraz instytucje w czasie pandemii znajdują się pod obstrzałem hakerów. Napastnicy skrzętnie wykorzystują…

Natalia Zębacka 2 min czytania

Przyspieszenie cyfryzacji szkół i administracji w dobie pandemii szansą dla polskich firm informatycznych

Pandemia koronawirusa postawiła firmy i urzędy w obliczu konieczności przyspieszenia cyfryzacji. Choć dzięki zdalnej komunikacji udało się utrzymać kontakty interpersonalne, to w dłuższej perspektywie w kwestii automatyzacji procesów niewiele się zmieniło. Pomimo że wzrosła sprzedaż sprzętu komputerowego i pojawiło się wzmożone zapotrzebowanie na usługi z sektora…

Natalia Zębacka 4 min czytania

InteliWISE: Sprzedaż kwartalna zwiększyła się o 52 % w porównaniu do II kwartału 2019

O ponad 52% wzrosły przychody grupy kapitałowej InteliWISE w II kwartale bieżącego roku w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Motorem napędowym sprzedaży czołowego polskiego dostawcy AI są nie tylko nowe zlecenia, ale także rosnące zamówienia na technologie spółki napływające…

Natalia Zębacka 3 min czytania

Główne trendy telekomunikacyjne w najbliższych latach

Zmiana zachowań i nawyków spowodowanych lockdownem oraz zalecenie dystansowania społecznego znacznie przyspieszyły transformację cyfrową w obszarze komunikacji z klientami. Silne kanały e-commerce i bez tego były nieodzowne, ale w momencie wystąpienia pandemii, ten, kto ich nie miał, bardzo dotkliwie odczuł…

Materiał Partnera 3 min czytania