komunikacja
Epson otwiera wirtualne Centrum Rozwiązań Branżowych dla europejskich klientów i partnerów
Firma Epson uruchomiła nowe Europejskie Centrum Rozwiązań Branżowych (EISC+) – hybrydowe centrum demonstracyjne, które obejmuje wirtualną przestrzeń i fizyczny obiekt, w którym partnerzy, dystrybutorzy...
Kluczowe umiejętności interpersonalne, które warto rozwijać
Każdy z nas jest wyposażony w pewien zestaw cech, który pomaga mu odnaleźć się w społeczeństwie i nawiązywać relacje z ludźmi. Właśnie te cechy...
OVHcloud uruchamia w Polsce usługę SMS Pro
Święta wielkich wyprzedaży już za nami, jednakże walka o uwagę klienta nadal trwa. Według badaniaw ostatnich dniach zakupy w sieci deklarowało aż 87% Polaków,...
Od klienta do marki – 3 rady, jak powinien wyglądać idealny transfer prywatnych danych
Budować zaufanie, pozyskiwać tylko niezbędne dane, zapewniać przejrzystość – oto recepta na idealny przepływ danych osobowych między użytkownikami internetu a firmami. Opracowali ją naukowcy...
#Zostańwdomu, czyli jak kwarantanna wpływa na sposoby komunikacji marek
Pandemia koronawirusa obejmuje już 184 kraje. Sytuacja ta wpływa na każdą sferę życia, również gospodarkę. Firmy, którym przyszło zmierzyć się z globalną epidemią, zmuszane...
„Porozmawiajmy” – komunikacja z użytkownikami Twojej strony www
Jeśli zastanawiasz się, jak wirtualny świat może pomóc w generowaniu korzyści dla biznesu on-line, ten webinar jest dla Ciebie. Mike Korba, praktyk i prelegent...
Jak zapewnić bezpieczeństwo komunikacji w czasach permanentnej inwigilacji?
Każdy z nas narażony jest na cyberataki różnego typu. Może to być celowy atak cyberprzestępców w celu wyłudzenia pieniędzy, nieuczciwa konkurencja (czy to w...
6 trendów komunikacyjnych na nową dekadę
Nowe dziesięciolecie to okazja na ponowne przyjrzenie się naszym przekonaniom o tym, jak powinna wyglądać komunikacja w firmie. W latach dziewięćdziesiątych wśród pracowników korporacji...
Cypherdog – przełom w komunikacji
Bezpieczna komunikacja jest ważna dla wszystkich. Są jednak grupy zawodowe czy też branże, dla których istota bezpieczeństwa jest bardzo ważna – należą do nich...
Nowy model pracy centrum usług biznesowych Aon
Transformacja przedsiębiorstw oparta o innowacje dotyczy nie tylko wdrażania zaawansowanych technologii na poziomie zarządzania biznesem. To także zmiana stylu pracy i komunikowania się zespołów,...
- Reklama -
- Reklama -