Michał Pieprzny na czele polskiego oddziału SAS Institute

Michał Pieprzny objął stanowisko Country Leadera w SAS Institute Polska. Będzie wspierał rozwój firmy i ugruntowanie jej pozycji jako wiodącego partnera biznesowego dla przedsiębiorstw i instytucji w obszarze analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (AI). Rozwiązania SAS zapewniają kompleksowe wsparcie w obszarach marketingu i sprzedaży, prognozowania popytu, optymalizacji zapasów i logistyki, wykrywania nadużyć, zarządzania ryzykiem, czyli wszędzie tam, gdzie analityka umożliwia automatyzację procesów i podejmowanie natychmiastowych decyzji na masową skalę.

W dobie czwartej rewolucji przemysłowej zaawansowana analityka staje się kluczowym elementem strategii, a jej efektywne wykorzystanie będzie przesądzać o pozycji przedsiębiorstw oraz instytucji w ultrakonkurencyjnym otoczeniu. SAS wspiera organizacje w analitycznej transformacji. Firma stale inwestuje w dalszy rozwój analityki i AI, włączając w to działania edukacyjne i usługi eksperckie. W Polsce z rozwiązań SAS korzysta blisko 200 firm i instytucji z różnych sektorów rynku, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, przemysłu, handlu, farmacji, ochrony zdrowia, nauki czy administracji publicznej.

Michał Pieprzny od 15. lat wspiera zarządy firm z Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze planowania strategicznego, stymulacji wzrostu sprzedaży, rozwoju sieci partnerskich, optymalizacji kosztów i zapewnienia długofalowej wydajności oraz efektywności organizacyjnej. Posiada szerokie kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia rozwoju przedsiębiorstw i transformacji procesów biznesowych.

Do SAS dołączył bezpośrednio z Deloitte Central Europe, gdzie jako partner w dziale Strategy, Analytics and M&A kierował zespołem wspierającym klientów w definiowaniu oraz wdrażaniu transformacji modeli biznesowych. Jednocześnie w roli lidera branżowego był odpowiedzialny za promocję i koordynację pełnej przekrojowej oferty wartości Deloitte dla branży detalicznej w Europie Środkowej, a także branży dóbr konsumenckich w Polsce.

Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego w Loyalty Partner Polska (operator programu PAYBACK), tworząc innowacyjne usługi marketingu bezpośredniego i stymulacji sprzedaży w oparciu o zaawansowaną analitykę. Karierę zawodową zaczynał w polskim biurze McKinsey&Company, gdzie zdobył doświadczenie w sektorach bankowym, telekomunikacyjnym oraz paliwowym. Następnie współodpowiadał za strategię Avon Cosmetics w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ukończył tam także studia doktoranckie na kierunku ekonomia i zarządzanie. Ponadto jest absolwentem programu Leading Business into Future w London Business School.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.