Nowe możliwości obsługi zamówień w Tech Data

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
3 min

Tech Data Polska udostępnia swoim Partnerom Handlowym nową funkcję w systemie zamówień InTouch – Microsoft Software Store.

Jest to wygodny sposób zamawiania oprogramowania Microsoft, gdzie oprócz prostego i intuicyjnie działającego systemu, użytkownik ma w jednym miejscu udostępnione pełne portfolio produktowe, aktualne informacje oraz wiedzę na temat oferty danego dostawcy.

Czym jest Microsoft Software Store?

Microsoft Software Store to rozwiązanie stanowiące integralną część systemu e-commerce, które powstało w celu ułatwienia i usprawnienia procesu zamawiania oprogramowania. Nie ważne, czy chodzi o zakup nowych licencji, przedłużenie zakupionych subskrypcji czy też o zakup produktów pudełkowych. Wszystkie te potrzeby można od dzisiaj zrealizować w ramach Software Store. Korzystając z nowych funkcji, Partner Handlowy jest w stanie w prosty i szybki sposób wyszukać oraz zamówić produkty firmy Microsoft. Docelowo, Software Store zastąpi narzędzia ‘Licence OnLine’ (LOL) i stopniowo obejmie również proces składania zamówień na produkty oferowane przez pozostałych dostawców oprogramowania z oferty Tech Data. Od kilku miesięcy w ramach systemu InTouch z sukcesem działa podobny Software Store dla produktów firmy Adobe.

Jakie korzyści wynikają z używania?

Nowe narzędzia dostępne w ramach Tech Data Software Store pomogą dystrybutorowi rozszerzać ofertę oprogramowania o kolejnych dostawców i ich produkty. To także część większych zmian w samym systemie InTouch. Obejmują one zarówno narzędzia i funkcjonalności, jak i zmiany w wyglądzie systemu. Teraz Software Store umożliwia płynne przejście przez cały proces zamawiania. Zaczynając od szybkiego i efektywnego wyszukiwania produktów, poprzez narzędzia do weryfikacji warunków licencyjnych i poziomów cenowych, po złożenie i obsługę zamówienia. Dzięki temu, iż Tech Data Software Store jest w pełni zintegrowany z systemem InTouch, w jednym miejscu do dyspozycji użytkowania pozostają mechanizm zamawiania oraz dostęp do historii zamówień wszystkich produktów, zarówno cyfrowych jak i fizycznych. System znacznie ułatwia zamawianie – na każdym kroku tworzenia zamówienia weryfikuje jego poprawność i zgodność z wymogami producenta pod kątem doboru produktów, ilości i programów licencyjnych. Pomaga również w optymalizacji samego zamówienia pod kątem doboru produktów, ilości i cen. Ponadto,wspiera Resellera w zarządzaniu cyklem trwania subskrypcji i licencji jego klientów. Pozwala to na wygodne ich odnawianie i przedłużanie, a w końcowym efekcie – pozytywnie wpływa na zwiększenie poziomu sprzedaży. Dzięki integracji z systemami producentów, procesowanie zamówień jest płynne, szybkie i w dużej mierze odbywa się automatycznie.

Na stronach Microsoft Software Store znajdą się najświeższe informacje na temat oferty producenta, opisy produktów, programów licencyjnych, itp. Dzięki integracji Software Store z systemem InTouch, wszystkie produkty Microsoft można zamówić wyszukując je przez główne pole wyszukiwania narzędzia. W dłuższej perspektywie czasu Software Store zostanie zintegrowany z platformą Tech Data StreamOne. Umożliwi to zamawianie produktów cloud z poziomu systemu InTouch.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -