Nowy szef regionu EMEA w SAS

Podobne tematy

Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki

Julien Ducarroz został pozytywnie zaopiniowany przez Komitet ds. Wynagrodzeń i uzyskał podczas specjalnie zwołanego spotkania poparcie Rady Nadzorczej jako...

ITBoom Sp z o.o. rozwija zespół i awansuje Grzegorza Przebieracza

Z początkiem lipca 2020 roku w strukturach ITBoom Sp. z o.o. awansował Grzegorz Przebieracz – objął stanowisko Chief IT...

Hiroyuki Nishiuma dyrektorem europejskiego oddziału B2B w Panasonic

Hiroyuki Nishiuma został mianowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) z siedzibą w Wiesbaden w Niemczech. Nishiuma posiada...

W czasach cyfrowej transformacji dostawcy oprogramowana biznesowego pełnią rolę doradców wspierających realizację celów biznesowych. Jak wynika z badania opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS pt. „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, przedsiębiorstwa muszą na nowo określić ekosystem klientów, aby nadążyć za ich zmieniającymi się potrzebami i rozwojem technologii. Chcąc pomóc biznesowi zrealizować ten cel, SAS zmienia struktury wewnętrzne w regionie EMEA i mianuje na jego szefa Riada Gydiena, starszego wiceprezesa.

Riad Gydien SASPriorytetem nowego szefa regionu EMEA jest umieszczenie klienta w centrum uwagi poprzez kompleksową obsługę – począwszy od procesu sprzedaży, przez wdrożenie i szkolenie, aż po wygenerowanie wartości w oparciu o systemy analityczne. Strategia obejmuje stworzenie działu Customer Experience, który będzie odpowiadał za koordynację wszystkich działań dotyczących klientów. W innych regionach firma planuje podobne kroki.

Kluczem do sukcesu naszych klientów jest połączenie technologii, edukacji, wsparcia, a także usług SAS oraz naszej sieci partnerskiej – mówi Riad Gydien.

Innowacje oparte o dane zmieniają świat, a my stoimy na czele tych zmian, pomagając klientom we wdrożeniu systemów analitycznych, które pozwalają podejmować lepsze decyzje biznesowe – tłumaczy David Macdonald, wiceprezes wykonawczy i dyrektor sprzedaży w SAS. – Naszą misją jest wspieranie klientów w procesie cyfrowej transformacji, a każdy ich sukces jest dla Riada niezwykle ważny. Riad koncentruje się na pomaganiu organizacjom w implementacji najbardziej zaawansowanej analityki, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby rozwiązywać ich najważniejsze problemy biznesowe.

Gdy organizacje stawiają kolejne kroki na drodze do cyfrowej transformacji, coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że inwestycje w systemy analityczne muszą być nastawione na generowanie zysku, a nie samą technologię. Przykładowo, zespoły data science były kiedyś rozliczane z liczby stworzonych algorytmów lub modeli analitycznych. Obecnie ich wpływ na rozwój organizacji jest oceniany z perspektywy wyników biznesowych.

Nasi klienci stoją w obliczu niesamowitych wyzwań: rosnącej ilość danych, potrzeby podejmowania natychmiastowych decyzji na masową skalę, mnogości nowych technologii czy braku odpowiednich umiejętności – mówi Gydien. – Jeżeli organizacje chcą zachować znaczącą pozycję na rynku, muszą rozwijać umiejętność szybkiego wyczuwania, zrozumienia i odpowiadania na zmieniające się warunki rynkowe oraz oczekiwania klientów.

Doświadczenie zdobyte w ciągu ponad 20 lat zarządzania rozwojem biznesu w branży technologicznej przygotowały Riada Gydiena do objęcia przywództwa nad zróżnicowanym ekonomicznie i kulturowo regionem EMEA. Gydien na co dzień pracuje w Cape Town w Republice Południowej Afryki. Z SAS jest związany od 2007 roku. Ostatnio zajmował stanowisko starszego wiceprezesa południowej części regionu EMEA.

Zmiany w SAS są poparte doświadczeniem zebranym podczas pracy dla klientów z całego świata przy wspieraniu ich organizacji w przechodzeniu od danych do decyzji podejmowanych w oparciu o analitykę. W 2019 roku SAS ogłosił inwestycję w wysokości miliarda dolarów w sztuczną inteligencję, włączając w to działania edukacyjne i usługi eksperckie, które pozwalają odpowiednio przygotować liderów biznesu i specjalistów na stanowiskach data scientist na nadchodzące zmiany. Ta inwestycja opiera się na silnych fundamentach SAS w obszarze sztucznej inteligencji, włączając w to zaawansowaną analitykę, uczenie maszynowe, deep learning, analizę języka naturalnego oraz rozpoznawanie obrazów.

Decyzja o zmianach, jakie SAS wprowadza w obsłudze klienta, zostały podjęte na podstawie analizy kilku kategorii włączając w to dane dotyczące rynku big data i oprogramowania analitycznego[1], platform data science i machine learning[2] oraz oprogramowania marketingowego[3].

[1]  IDC Worldwide Big Data and Analytics Software 2018 Market Shares: Demand Across All Use-Case Patterns
[2]  2019 Gartner Magic Quadrant for Data Science and Machine Learning Platforms
[3]  Forrester Wave: Enterprise Marketing Software Suites, Q3 2019
- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.