in , ,

NVIDIA wprowadza nowe funkcje do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds

Ponad osiem milionów graczy może teraz automatycznie rejestrować najlepsze momenty z gry za pomocą funkcji ShadowPlay Highlights z pakietu GeForce Experience.

NVIDIA ogłosiła wczoraj swoją współpracę z Bluehole Inc., dzięki której gra PlayerUnknown’s Battlegrounds, będzie wyglądać jeszcze lepiej na komputerach z kartami graficznymi GeForce GTX, dzięki zaimplementowaniu funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights oraz innych zaawansowanych opcji.

Od dziś fani gry PlayerUnknown’s Battlegrounds w wersji dla komputerów PC mogą udostępniać swoje najlepsze momenty z rozgrywki za pomocą funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights. Jest to narzędzie do automatycznej rejestracji najlepszych momentów z gier w formie filmów lub nieruchomych obrazów, a także wygodnego udostępniania tych materiałów w serwisach Facebook, YouTube lub Imgur.

PlayerUnknown’s Battlegrounds to gra, która powstała jako mod do gry ARMA 3. Od tego czasu zyskała ogromną popularność i stała się jednym z najlepiej sprzedających się tytułów w 2017 roku – przez pięć miesięcy zagrało w nią ponad 8 milionów graczy. Niedawno gra PlayerUnknown’s Battlegrounds przeszła do historii, gdy w jednym momencie grało w nią 600 000 graczy w serwisie Steam. To osiągnięcie, które dotychczas można było przypisać tylko jeszcze jednej grze.

PlayerUnknown’s Battlegrounds to gra znana z intensywnej, dynamicznej akcji, a także lekkiego podejścia do tematu. Możliwość automatycznego zarejestrowania zabawy w grze i łatwego udostępnienia tych momentów innym zwiększy naszą obecność w serwisach społecznościowych i zaznajomi jeszcze większą liczbę graczy z PlayerUnknown’s Battlegrounds – C.H. Kim, wiceprezes i główny producent w firmie Bluehole

Pola bitwy, jakich dotąd nie widzieliście

PlayerUnknown’s Battlegrounds zyskał ogromną popularność jeszcze na etapie wczesnego dostępu, co oznacza, że prace rozwojowe nad grą wciąż trwają. Przed oficjalną premierą gry, zaplanowaną jeszcze w tym roku, autorzy zwiększą jakość grafiki dodając obsługę funkcji NVIDIA HBAO+, zapewniającej realistyczny efekt cieni wokół obiektów i powierzchni.

Zespół techniczny NVIDIA współpracuje z Bluehole, dzieląc się wiedzą z zakresu tworzenia gier i pomagając we wdrożeniu najnowszych technologii graficznych i symulacji fizycznych do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds. Firma NVIDIA udostępniła Bluehole między innymi własne biblioteki efektów, narzędzia programistyczne, dokumenty techniczne oraz próbki kodu źródłowego.

PlayerUnknown’s Battlegrounds

Obie firmy pracują od optymalizacją i stabilnością gry PlayerUnknown’s Battlegrounds , a także nad wdrożeniem funkcji i technik dostępnych wyłącznie dla graczy z kartami graficznymi GeForce GTX w swoich komputerach. Są to m.in. technika SLI, sterowniki Game Ready, technika NVIDIA G-SYNC, funkcja optymalizacji ustawień gier i współpraca z narzędziem GeForce Experience.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?
Zapisz się na nasz newsletter!
SUBSKRYBUJ
kalendarz

Jak może się zmienić sytuacja MŚP w ciągu kolejnych czterech lat?

ovh logo

“OVH chce wspierać młode inicjatywy” – rozmowa z Anną Wieluńską