• Zobacz:
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
Brandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
Font ResizerAa
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Kanał sprzedaży
    • Sprzęt
    • Innowacje
    • Startupy
    • Opinie
  • Tematy
    • Innowacje
    • AI
  • Personalizacja
    • Innowacje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka plików cookies
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
AI

Pierwsze centrum szkoleniowe Infor Academy już działa

Klaudia Ciesielska
Aktualizacja: 4 maja, 2025 5:45 pm
Klaudia Ciesielska

Infor, jeden z czołowych dostawców aplikacji biznesowych działających w chmurze, oficjalnie uruchomił Europejskie Centrum Szkoleniowe — Infor Academy we Wrocławiu.

To pierwsza jednostka Infor Academy na świecie. Centrum odpowiada za szkolenia pracowników i partnerów Infora z zakresu najnowszych produktów i technologii, w które Infor zainwestował w ciągu ostatnich lat ponad 3 miliardy dolarów. Skuteczne korzystanie z tych innowacji wymaga tego, by pracownicy i partnerzy firmy w całej Europie otrzymali pakiet najwyższej jakości szkoleń: to właśnie zadanie Europejskiego Centrum Szkoleniowego — Infor Academy. Każdego roku Centrum będzie gościło tysiące pracowników sprzedaży i konsultantów wdrożeniowych. Każdy nowy pracownik i konsultant firmy Infor w Europie odwiedzi Wrocław by przejść obligatoryjne szkolenia. Infor Academy już działa – odbyły się pierwsze szkolenia.

Infor intensywnie inwestuje i angażuje się w rozwijanie najnowszych technologii. Rozwiązania chmurowe oraz sztuczna inteligencja są już codziennością w biznesie. Tu, w Europejskim Centrum Szkoleniowym we Wrocławiu, wiedza dotycząca tych rozwiązań będzie gromadzona, rozwijana i przekazywana pracownikom i partnerom naszej firmy, a w kolejnych etapach – również studentom – mówi Artur Sawicki, dyrektor Center of Excellence firmy Infor, działającego we Wrocławiu od 2016 roku. – Jesteśmy dumni z faktu, że właśnie Wrocław został wybrany na siedzibę Europejskiego Centrum Szkoleniowego – dodaje Artur Sawicki – To wyraz uznania dla dynamicznego rozwoju firmy Infor we Wrocławiu. O wyborze Wrocławia zadecydował fakt lokalizacji – w sercu Europy, z coraz lepszą siatką połączeń lotniczych, dobrą infrastrukturą hotelową, a także dostępem do świetnych ekspertów już pracujących w Infor we Wrocławiu.

Z decyzją o wyborze zbiegło się ogłoszenie tytułu „Best European Destination 2018” dla Wrocławia[1].

Szkolenia będą dostarczane zarówno przez lokalnych trenerów we Wrocławiu, jak i ekspertów pracujących w firmie Infor na całym świecie.  Będziemy się starali, by wiedza tych ekspertów „zostawała” we Wrocławiu. W tym celu będą organizowane prezentacje zarówno dla wrocławskich pracowników, jaki i osób spoza firmy Infor – dodaje Artur Sawicki – Pierwsze takie otwarte spotkanie, poświęcone transformacji cyfrowej, odbyło się kilka tygodni temu.

Na czele Europejskiego Centrum Szkoleniowego stanęła Katarzyna Bagińska. Jest pracownikiem Center of Excellence firmy Infor we Wrocławiu od dwóch lat. Obie jednostki — Europejskie Centrum Szkoleniowe oraz Center of Excellence — zostały zlokalizowane w kompleksie biurowym Retro Office House w centrum Wrocławia. Ultranowoczesne, świetnie zaprojektowane biuro w Retro Office House jest ponad dwukrotnie większe niż dotychczasowe – i dziesięciokrotnie większe od pierwszej lokalizacji firmy we Wrocławiu. Łączna powierzchnia to blisko 6 000 m2.

[1] https://www.europeanbestdestinations.com/european-best-destinations-2018/
TEMATY:Sztuczna inteligencja
Udostępnij
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Threads Email Copy Link
Brak komentarzy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zobacz również

Cyberbezpieczeństwo

Polacy wiedzą, czym jest MFA – ale tego nie używają. Co blokuje bezpieczeństwo online?

Izabela Myszkowska
8 maja, 2025
Waymo
Aktualności

Waymo stawia na Warszawę. Dlaczego Alphabet buduje tu swoje autonomiczne zaplecze?

Natalia Zębacka
8 maja, 2025
Asbis
Kanał sprzedaży

ASBIS dywersyfikuje rynki i portfolio. Kazachstan i Ukraina ciągną w dół

Klaudia Ciesielska
8 maja, 2025
Apple, Safari
AI

Apple testuje AI w Safari. Google może stracić więcej niż 20 miliardów rocznie

Izabela Myszkowska
8 maja, 2025
  • Sztuczna inteligencja
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Oprogramowanie
  • Blockchain
  • Big Data
  • Sieć
  • Inwestycje
  • Startup
  • CIO
  • M&A
  • Technologia w bankowości
  • Transport
  • Energia
  • Startup
  • Zmiany w prawie
  • Praca w IT
  • Kosmos
  • Regulacje
  • Stany Zjednoczone
  • Unia Europejska
  • Chiny
  • Microsoft
  • Apple
  • Google
  • HPE
  • Intel
  • NVIDIA
  • CrowdStrike
  • Redakcja
  • Reklama
Brandsit

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka plików cookies

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password
Zaloguj się przez LinkedIn

Lost your password?

Not a member? Sign Up