Plantronics i Polycom tworzą razem Poly

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Firma Plantronics poinformowała o przekształceniu w Poly, spółkę technologiczną, której działalność skupi się na tworzeniu rozwiązań do komunikacji i współpracy między użytkownikami. Celem firmy jest opracowanie produktów i usług, dzięki którym kontakty elektroniczne będą odbywać się w równie naturalny i efektywny sposób jak kontakty osobiste.

Nazwa Poly oddaje wielość i różnorodność doświadczeń: nowe przedsiębiorstwo zamierza wykorzystać wyjątkowo bogate kompetencje firm Plantronics i Polycom w dziedzinie systemów audio i wideo, a także szeroką ofertę inteligentnych urządzeń końcowych połączonych w ramach zintegrowanych platform komunikacji i pozwalających użytkownikom skoncentrować się na wykonywanych zadaniach, zmniejszyć złożoność obsługi i uwzględnić rozproszenie geograficzne typowe dla współczesnych środowisk pracy. Poly chce zaoferować klientom najlepsze na rynku rozwiązania zapewniające interakcję z dowolnymi rozproszonymi środowiskami pracy zespołowej.

To mój pierwszy dzień pracy w roli dyrektora generalnego nowego przedsiębiorstwa — powiedział Joe Burton, prezes i dyrektor generalny firmy Poly. – Widzimy nieograniczone możliwości w obszarach komunikacji i współpracy między ludźmi. Dzięki postępom w dziedzinie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz nowym technologiom możemy łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której Poly skonstruuje mechanizmy wymiany informacji, a po pewnym czasie staną się one naturalnym elementem środowiska, wręcz niezauważanym przez uczestników spotkań.

Poly będzie koncentrować swoje innowacyjne działania w następujących obszarach:

  • Zapewnianie intuicyjnego działania środowisk roboczych. We współczesnych biurach typu open space często panuje hałas, co utrudnia koncentrację i obniża produktywność pracowników oraz ich zadowolenie z pracy.
  • Usprawnianie mechanizmów współpracy między ludźmi zgodnie z ich potrzebami. Pracownicy w ciągu dnia często korzystają z co najmniej trzech narzędzi do pracy grupowej. Ich urządzenia końcowe powinny obsługiwać takie rozwiązania i umożliwiać wymianę informacji między nimi.
  • Projektowanie przeznaczonych na urządzenia mobilne rozwiązań dla pracowników nowoczesnego przedsiębiorstwa. Niezależnie od tego, czy użytkownik korzysta ze swojego prywatnego smartfonu do celów służbowych, czy planuje rozkład dnia uwzględniający zadania prywatne i służbowe, potrzebuje funkcji komunikacji głosowej i komunikacji wideo dostępnych w każdej sytuacji. Wprowadzona niedawno na rynek nowa stacja Elara 60 pozwala obsłużyć taki model korzystania ze smartfonu, występujący coraz częściej w dzisiejszych przedsiębiorstwach. Rozwiązanie zawiera także wielokrotnie nagradzane przenośne zestawy słuchawkowe Poly, dzięki czemu użytkownicy mogą w dowolnym miejscu w produktywny sposób korzystać z narzędzi wysokiej klasy.
  • Rozbudowa usług przetwarzania w chmurze, dzięki którym użytkownicy i zespoły informatyków mogą efektywniej korzystać ze swoich urządzeń. Ponieważ na rynku nadal panuje trend polegający na rozbudowie funkcji oferowanych użytkownikom końcowym, informatycy muszą dysponować wszystkimi informacjami o używanych urządzeniach i ich lokalizacji.

Poly

Logo firmy Poly odzwierciedla plany na przyszłość, ale podkreśla również dotychczasowe tradycje: kolor czerwony oraz pochylone litery tworzące śmigło symbolizują 60 lat doświadczenia firmy Plantronics w sektorze lotniczym, a trzy „nogi” zostały zainspirowane projektem niezwykle popularnego telefonu konferencyjnego firmy Polycom.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -