in ,

Producent Magicznego Dywanu laureatem nagrody Digital Champions

Polska firma technologiczna Funtronic została laureatem prestiżowej nagrody Digital Champions 2017. Innowacyjna podłoga interaktywna Magiczny Dywan okazała się bezkonkurencyjna w kategorii „Cyfrowy produkt/ usługa”. Organizatorem konkursu była Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji.

 

Funtronic

Ideą konkursu Digital Champions jest wyróżnienie firm odnoszących sukcesy w transformacji cyfrowej. Jury w swoich ocenach brało pod uwagę m.in. wprowadzenie innowacyjnych produktów na rynek oraz wdrażanie modeli biznesowych wykorzystujących możliwości jakie przynosi nowoczesna technologia. Przedsiębiorstwa rywalizowały w czterech kategoriach: Cyfrowy produkt/usługa, Cyfrowa transformacja, Cyfrowy ekosystem oraz Osobowość Cyfrowego Biznesu. Laureatem pierwszej kategorii została polska firma technologiczna Funtronic.

Międzynarodowa wizytówka

Jest to pierwsza tak prestiżowa nagroda, którą firma Funtronic otrzymała za swoją działalność. Organizatorzy w szczególności docenili technologię Magicznego Dywanu oraz potencjał biznesowy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.

Polska to bez wątpienia kraj, w którym technologie cyfrowe rozwijają się bardzo szybko. Stąd też, każdego roku wyróżniamy najbardziej wybijające się projekty oraz postacie, które mogą być wizytówką Polski na arenie międzynarodowej. Podłoga interaktywna Magiczny Dywan ma bez wątpienia szansę na odniesienie takiego sukcesu, ponieważ udowadnia, że można doskonale połączyć nowe technologie, aktywność ruchową oraz edukację lub rehabilitację – mówi prof. Piotr Płoszajski, członek jury konkursowego oraz kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. – Mam nadzieję, że nagroda Digital Champions pozwoli wszystkim laureatom sięgnąć po kolejne sukcesy – dodaje Płoszajski.

Funtronic

Rekordowy rok

Zdobycie nagrody głównej w konkursie Digital Champions przez firmę Funtronic to już kolejne wyróżnienie w tym roku. Zaledwie miesiąc wcześniej spółka została wyróżniona znakiem jakości KidZone dla marek oferujących produkty o największym wkładzie w rozwój dzieci, a już latem firma ogłosiła rekordowe przychody.

Maciej Mazurkiewicz Funtronic

Ten rok jest bardzo dobrym dla naszego biznesu – krótko komentuje Maciej Mazurkiewicz, Prezes firmy Funtronic. – Swój roczny cel biznesowy osiągnęliśmy już w lipcu, zwiększyliśmy udział eksportu do ponad 70 proc. ogółu sprzedaży, uruchomiliśmy nowe pakiety zgodnie z wcześniejszymi założeniami, a ponadto nasz produkt zostaje wyróżniony w prestiżowych konkursach branżowych. Jesteśmy zmotywowani do tego, aby przyszły rok był jeszcze lepszy. Już teraz mogę zdradzić, że planujemy zwiększyć swoją ekspansję zagraniczną o kolejne kontynenty – mówi Mazurkiewicz.

Magiczny Dywan to polskie urządzenie, które jako pierwsze na świecie zamienia edukację i rehabilitację w zabawę. Wykorzystanie interaktywnej formy, zachęcanie do aktywności fizycznej oraz do pracy w grupie to główne wyróżniki polskiej podłogi interaktywnej. Obecnie z polskiego urządzenia korzysta ponad 4000 ośrodków na całym świecie, m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii, Holandii, czy Ukrainie.

it professional recruiter

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?
Zapisz się na nasz newsletter!
SUBSKRYBUJ
robot

Inwestycja w roboty może się zwrócić już po roku

IBM

Google i amerykański Departament Energii wybierają nowe procesory POWER9 od IBM