Przychody BoomBit odbijają po dołku w lutym

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit

Przychody z gier Grupy BoomBit w marcu 2023 r. wyniosły łącznie 22,4 mln PLN (+15,4%). Przychody z gier mobilnych wyniosły 22,0 mln PLN (+13,4%), a z projektów blockchain 0,4 mln PLN. Wydatki na User Acquisition wzrosły do 11,6 mln PLN (+7,1%), a koszty prowizji platform do 2,6 mln PLN (3,2%). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w marcu 8,3 mln PLN (+34,9%), a Grupa zanotowała łącznie 17 mln pobrań swoich gier.

“Marzec przyniósł nam poprawę przychodów, co przy w miarę porównywalnych poziomach wydatków marketingowych i prowizji platform pozwoliło na istotny wzrost przychodów pomniejszonych o te dwie pozycje. Tradycyjnie największe przychody osiągnęły nasze flagowe gry Mid-Core, czyli Hunt Royale i Darts Club. Warto zauważyć, że po raz pierwszy przy okazji miesięcznych wyników prezentujemy przychody z projektów blockchain. Dzięki aktywnym działaniom BoomLand związanymi z premierą gry Hunters On-Chain, nasz nowy segment dodał do wyniku w marcu prawie 400 tys. PLN. Ponadto z końcem lutego zrealizowaliśmy warunek z umowy z Ironsource, dotyczący osiągnięcia określonego % przychodów uzyskiwanych z reklam za pośrednictwem mediacji Ironsource”.

Marcin Olejarz, Prezes BoomBit

“W ciągu ostatnich miesięcy osiągnęliśmy wiele kamieni milowych dotyczących Hunters On-Chain, długo wyczekiwanej pierwszej gry BoomLand. Po udanej premierze w marcu odbył się turniej inauguracyjny, który wzbudził duże zainteresowanie społeczności graczy. Wśród naszych osiągnięć możemy zaliczyć również pierwszy płatny mint NFT na platformie Magic Eden. Hunters On-Chain stał się również jedną z pięciu najlepszych gier blockchain pod względem unikalnych aktywnych portfeli, które utworzyło prawie 135 tys. osób. Liczba graczy oraz sesji gry stale rośnie, w czasie samego turnieju zanotowaliśmy ponad 220 000 sesji, co jest ogromnym sukcesem i znacznie przekroczyło nasze oczekiwania. Osiągnęliśmy również wyjątkowe wskaźniki retencji w dniu 1 na poziomie 53,56% i w dniu 7 na poziomie 25,39%. W społeczności graczy obserwowaliśmy intensywny handel przedmiotami kolekcjonerskimi między graczami, którzy dokonywali tysiące transakcji dziennie. W miarę zbliżania się wydania gry na tzw. “MainNet” zostaną udostępnione nowe tryby gier, nowe funkcjonalności oraz LiveOps, które pozwolą zapoczątkować rozwój gier Web3 jako kolejnej ewolucji branży. Nieskromnie powiem, że naszym zdaniem Hunters On-Chain to najlepsza obecnie dostępna gra blockchain” –  dodaje .

Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit

Przychody z gier [mln PLN]

BoomBit
Przychody BoomBit odbijają po dołku w lutym 3

W marcu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (8,3 mln PLN przychodów) oraz Darts Club (2,2 mln PLN). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,2 mln PLN i stanowiły około 37% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. Wśród gier Hyper-Casual podobnie jak w lutym największe przychody miał Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln PLN). 

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *