• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Przychody BoomBit odbijają po dołku w lutym
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności biznesowe

Przychody BoomBit odbijają po dołku w lutym

Klaudia Ciesielska
Opublikowano 2023/04/07 at 12:39 PM
Klaudia Ciesielska  - Redaktor prowadzący Brandsit
Udostępnij
3 min czytania
inwestycje, startup, Payback, Enea, Action, ulga dla klasy średniej
Udostępnij

Przychody z gier Grupy BoomBit w marcu 2023 r. wyniosły łącznie 22,4 mln PLN (+15,4%). Przychody z gier mobilnych wyniosły 22,0 mln PLN (+13,4%), a z projektów blockchain 0,4 mln PLN. Wydatki na User Acquisition wzrosły do 11,6 mln PLN (+7,1%), a koszty prowizji platform do 2,6 mln PLN (3,2%). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w marcu 8,3 mln PLN (+34,9%), a Grupa zanotowała łącznie 17 mln pobrań swoich gier.

- Reklama -

“Marzec przyniósł nam poprawę przychodów, co przy w miarę porównywalnych poziomach wydatków marketingowych i prowizji platform pozwoliło na istotny wzrost przychodów pomniejszonych o te dwie pozycje. Tradycyjnie największe przychody osiągnęły nasze flagowe gry Mid-Core, czyli Hunt Royale i Darts Club. Warto zauważyć, że po raz pierwszy przy okazji miesięcznych wyników prezentujemy przychody z projektów blockchain. Dzięki aktywnym działaniom BoomLand związanymi z premierą gry Hunters On-Chain, nasz nowy segment dodał do wyniku w marcu prawie 400 tys. PLN. Ponadto z końcem lutego zrealizowaliśmy warunek z umowy z Ironsource, dotyczący osiągnięcia określonego % przychodów uzyskiwanych z reklam za pośrednictwem mediacji Ironsource”.

Marcin Olejarz, Prezes BoomBit

“W ciągu ostatnich miesięcy osiągnęliśmy wiele kamieni milowych dotyczących Hunters On-Chain, długo wyczekiwanej pierwszej gry BoomLand. Po udanej premierze w marcu odbył się turniej inauguracyjny, który wzbudził duże zainteresowanie społeczności graczy. Wśród naszych osiągnięć możemy zaliczyć również pierwszy płatny mint NFT na platformie Magic Eden. Hunters On-Chain stał się również jedną z pięciu najlepszych gier blockchain pod względem unikalnych aktywnych portfeli, które utworzyło prawie 135 tys. osób. Liczba graczy oraz sesji gry stale rośnie, w czasie samego turnieju zanotowaliśmy ponad 220 000 sesji, co jest ogromnym sukcesem i znacznie przekroczyło nasze oczekiwania. Osiągnęliśmy również wyjątkowe wskaźniki retencji w dniu 1 na poziomie 53,56% i w dniu 7 na poziomie 25,39%. W społeczności graczy obserwowaliśmy intensywny handel przedmiotami kolekcjonerskimi między graczami, którzy dokonywali tysiące transakcji dziennie. W miarę zbliżania się wydania gry na tzw. “MainNet” zostaną udostępnione nowe tryby gier, nowe funkcjonalności oraz LiveOps, które pozwolą zapoczątkować rozwój gier Web3 jako kolejnej ewolucji branży. Nieskromnie powiem, że naszym zdaniem Hunters On-Chain to najlepsza obecnie dostępna gra blockchain” –  dodaje .

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit

Przychody z gier [mln PLN]

BoomBit
Przychody BoomBit odbijają po dołku w lutym 3

W marcu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (8,3 mln PLN przychodów) oraz Darts Club (2,2 mln PLN). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,2 mln PLN i stanowiły około 37% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. Wśród gier Hyper-Casual podobnie jak w lutym największe przychody miał Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln PLN). 

Zobacz również

Action podał wyniki za 1. kwartał. “Utrzymujemy wysoką efektywność biznesu”

Lenovo podało roczne wyniki finansowe. Firma odczuła globalne spowolnienie

Polski dystrybutor IT zamknął kwartał dwucyfrowym wzrostem EBITDA

Rosnący trend używania skradzionych kart w grach online: co musisz wiedzieć?

Commvault zamknął rok finansowy. Firmę dotknęły niekorzystne wahaniu kursów walut

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

serwer, pamięć masowa, technologia, modernizacja infrastruktury IT, data center
The Art of Protection – Bezpieczne środowisko dla firmowych danych w macierzach IBM FlashSystem
Rozwiązania ARTYKUŁ SPONSOROWANY Technologia
kryptowaluty, bitcoin
Kiedy fiskus uzna odliczenie kosztów „kopania” kryptowalut?
Kryptowaluty Pieniądze
szkoła, IT fitness test
Test Kompetencji Cyfrowych: jak dolnośląska młodzież mierzy się z technologią?
Ciekawostki Work&Life
cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępczość, Cyberprzestrzen, Citrix, cisco
Sztuczna Inteligencja w Cyberbezpieczeństwie: Przyjaciel czy Wróg?
Sztuczna inteligencja Technologia

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X