Rekordowa sprzedaż Huawei P8 lite

Klaudia Ciesielska

Firma Huawei podała w komunikacie, że w ciągu dwóch lat sprzedała ponad 1,5 mln sztuk smartfonów P8 lite. W komunikacie koncern jasno podkreśla, że model P8 lite, wprowadzony w 2015 roku okazał się strzałem w dziesiątkę.

81 proc. Huawei P8 lite sprzedanego w Polsce dostał się do klientów poprzez oferty operatorów sieci komórkowych. Na otwartym rynku sprzedaż wyniosła 290 tys. sztuk.

“Sprzedaż tego modelu w tak dużym wolumenie miała niebagatelny wpływ na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych Huawei w Polsce. Na początku 2015 roku Huawei miał niecałe 2 proc. udziału w rynku smartfonów w Polsce, a obecnie jest tutaj drugą marką.”

Sukces sprzedażowy Huawei P8 lite potwierdza, że Polacy cenią dobre smartfony w atrakcyjnej cenie. Ponad 1,5 mln dostarczonych urządzeń to ogromny sukces Huawei w Polsce. Bardzo cieszymy się  i dziekujemy, że konsumenci docenili świetną jakość P8 lite. Drogą utartą przez P8 lite podążają kolejne modele – P9 lite, P9 lite 2017 oraz P10 lite. To dla nas bardzo ważne, aby każdy flagowiec z serii P miał swój odpowiednik w linii ‘lite’. Dzięki temu każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie smartfon – dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska Jefferson Zhang

Premiera Huawei P8 lite odbyła się w maju 2015 roku. Urządzenie wyposażono w wydajny ośmiordzeniowy procesor Kirin 620, 2GB pamięci RAM i 16GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć kartami SD. Mocną stroną smartfona była możliwość zastosowania dwóch kart SIM oraz świetny aparat.

Udostępnij
Brak komentarzy

Specify LinkedIn Client ID and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for LinkedIn Login to work

Specify Google Client ID and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Google and Youtube Login to work

Zaloguj się, aby skomentować.