Rekordowa sprzedaż Huawei P8 lite

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Firma Huawei podała w komunikacie, że w ciągu dwóch lat sprzedała ponad 1,5 mln sztuk smartfonów P8 lite. W komunikacie koncern jasno podkreśla, że model P8 lite, wprowadzony w 2015 roku okazał się strzałem w dziesiątkę.

81 proc. Huawei P8 lite sprzedanego w Polsce dostał się do klientów poprzez oferty operatorów sieci komórkowych. Na otwartym rynku sprzedaż wyniosła 290 tys. sztuk.

“Sprzedaż tego modelu w tak dużym wolumenie miała niebagatelny wpływ na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych Huawei w Polsce. Na początku 2015 roku Huawei miał niecałe 2 proc. udziału w rynku smartfonów w Polsce, a obecnie jest tutaj drugą marką.”

Sukces sprzedażowy Huawei P8 lite potwierdza, że Polacy cenią dobre smartfony w atrakcyjnej cenie. Ponad 1,5 mln dostarczonych urządzeń to ogromny sukces Huawei w Polsce. Bardzo cieszymy się  i dziekujemy, że konsumenci docenili świetną jakość P8 lite. Drogą utartą przez P8 lite podążają kolejne modele – P9 lite, P9 lite 2017 oraz P10 lite. To dla nas bardzo ważne, aby każdy flagowiec z serii P miał swój odpowiednik w linii ‘lite’. Dzięki temu każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie smartfon – dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska Jefferson Zhang

Premiera Huawei P8 lite odbyła się w maju 2015 roku. Urządzenie wyposażono w wydajny ośmiordzeniowy procesor Kirin 620, 2GB pamięci RAM i 16GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć kartami SD. Mocną stroną smartfona była możliwość zastosowania dwóch kart SIM oraz świetny aparat.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -