Tę zmianę wyjątkowo dobrze widać w salach konferencyjnych. Miejsca pracy, przestrzenie publiczne, węzły komunikacyjne i obiekty gastronomiczne poszukują nowych sposobów na zachowanie nowoczesności, rentowności i łączności. Pojawiła się potrzeba nowego spojrzenia na to, co oznacza „normalny tryb działania”, otwierając drzwi nowym pomysłom i możliwościom rozwoju.
Praca zdalna, podatność na zagrożenia cybernetyczne, wymagania dotyczące zrównoważonego rozwoju i rosnące oczekiwania wobec audiowizualnych systemów informacyjno-rozrywkowych oznaczają, że firmy wymagają czegoś więcej niż narzędzi i sprzętu IT. Potrzebują zaufanych i zorientowanych na klienta partnerów technologicznych, takich jak Sharp, którzy pomogą im zrozumieć nowe wyzwania. Firmy, patrząc w przyszłość, często odchodzą od prostego modelu transakcji i zamiast tego poszukują głębszych, bardziej znaczących relacji biznesowych, które napędzają trwały sukces i postęp.
Wyzwania technologiczne nie są już jednowymiarowe
Wiemy o tym, ponieważ w firmie Sharp działamy na pierwszej linii z naszymi klientami i partnerami. Z jednej strony mówią nam, że współpraca i elastyczność wymagają bezproblemowych narzędzi cyfrowych. Z drugiej strony, bezpieczeństwo, zgodność, efektywność ekonomiczna i odpowiedzialność za środowisko są opisywane jako absolutny priorytet. Znalezienie właściwej równowagi między tymi dwoma aspektami, przy jednoczesnym ograniczeniu liczby dostawców, stanowi wyzwanie w dążeniu do rzeczywistego zwrotu z inwestycji.
Nowa, odważna obietnica, zbudowana na ponad 100 latach zaufania
To wyzwanie jest naszym powołaniem. Założona w 1912 roku firma Sharp ma bogatą historię innowacji technologicznych. Wiemy, że mamy to, czego potrzeba, aby być zaufanym partnerem technologicznym dla naszych klientów, którzy chcą wprowadzać nowe pomysły. Te cechy w rzeczywistości doskonale odzwierciedlają nasze wartości korporacyjne, takie jak „Sincerity and Creativity”. Niezależnie od tego, czy chodzi o bardziej inteligentną, bezpieczniejszą drukarkę wielofunkcyjną, czy przełomowe (i zrównoważone) technologie wyświetlania obrazu, takie jak nasz e-Paper, które zaprezentowaliśmy na targach ISE 2024, nazwa Sharp od dawna jest synonimem jakości i niezawodności.
Udowodniliśmy, że firma Sharp nie koncentruje się jedynie na rozwiązywaniu pojedynczych problemów, lecz na oferowaniu firmom kompleksowych narzędzi – od inteligentnych systemów obiegu dokumentów po immersyjne wyświetlacze wspierające współpracę w zespołach hybrydowych.
Ta wieloaspektowa rzeczywistość ośmieliła nas do przedefiniowania tego, za czym się opowiadamy. Świat wokół nas szybko się zmienia, a my nie zamierzamy czekać, aż się ustabilizuje. Nazywamy to „Sharp Digital Experience”, co jest wyraźnym potwierdzeniem kierunku, w którym zmierzamy w Sharp Europe.
Sharp Europe: Nowa tożsamość dla dynamicznej przyszłości
Ten nowy kierunek sygnalizuje początek ekscytującej ery w Sharp Europe. Świat technologii rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a nasza marka będzie teraz odzwierciedlać energię, kreatywność i ducha myślenia przyszłościowego, które nas napędzają.
Z radością prezentujemy nową identyfikację marki, która pomoże klientom i partnerom pewnie korzystać z naszych rozwiązań biznesowych. Dzięki bardziej przejrzystej propozycji „one Sharp” i spójnym zasobom wizualnym, nasze produkty i usługi tworzą jednolitą tożsamość. Klienci mogą teraz oczekiwać jeszcze silniejszego partnerstwa z Sharp. Takiego, które koncentruje się na ich zmieniających się potrzebach i jest wzmocnione nową energią, aby pomóc im odnieść sukces na dynamicznym rynku.
Przykładem tego ujednolicenia usług jest nasz przewodni motyw graficzny „Impuls” – „The Pulse”, który symbolizuje, jak nasza firma łączy ludzi z technologią w bezproblemowy sposób. Składa się z połączonych ze sobą elementów, stale dostosowuje się i ewoluuje, aby zaprezentować naszą szeroką gamę produktów i usług – od usług IT, przez urządzenia wielofunkcyjne, po innowacyjne rozwiązania w zakresie wyświetlaczy. „Impuls” ilustruje również komunikację i bliskość, jaką mamy z naszymi klientami, symbolizując rozmowy cyfrowe za pośrednictwem naszej szerokiej oferty urządzeń technologicznych i interfejsów cyfrowych.
Pomijając cechy wizualne, nasze repozycjonowanie to nie tylko nowy wygląd – to odważne oświadczenie mówiące o tym, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy. Sharp ma bardzo silne powiązania z ludźmi i firmami na całym świecie, a ta strategiczna zmiana sygnalizuje nasze ciągłe inwestycje w innowacje i zaangażowanie w pomoc organizacjom w zwiększaniu wydajności i otwieraniu nowych możliwości, bez względu na ich rozmiar.
Od urządzeń do środowisk
Czego nasi klienci i partnerzy mogą oczekiwać od „Sharp Digital Experience”, gdy wzmacniamy nasze zaufane partnerstwa i komunikujemy naszą pozycję marki?
Wyobraźmy sobie tę scenę. Klienci wchodzą do sali konferencyjnej, od drzwi ich uwagę przykuwa ekran Sharp dvLED. Po chwili widzą, że ich prezentacja jest już gotowa do użycia, bezpiecznie przechowywana w chmurze i dostępna za pośrednictwem platformy Sharp Synappx. Podczas spotkania wymieniane są pomysły nie tylko pomiędzy osobami obecnymi w sali konferencyjnej, a także wśród tych uczestniczących zdalnie z 10 innych krajów na całym świecie. Na wielkoformatowym wyświetlaczu Sharp każdy widzi wszystko wyraźnie. Dyskusja przebiega sprawnie, zapadają decyzje, a dokumenty uzupełniające są drukowane bezpiecznie i w najwyższej jakości za pomocą najnowszego urządzenia wielofunkcyjnego Sharp.
To jest przyszłość, którą zamierzamy osiągnąć. Świat oparty na intuicyjnych doświadczeniach, które łączą się w bezproblemowy sposób, aby umożliwić firmom skupienie się na tym, co robią najlepiej. Ta koncepcja przyświeca również naszej nowej komunikacji wizualnej, w której „impuls” przenika nasze obrazy, aby pokazać, jak technologia nie tylko łączy się i rozmawia ze sobą, ale także bezproblemowo współdziała z ludźmi.
Innowacja z przesłaniem
Łącząc swoje usługi IT, monitory, urządzenia drukujące i rozwiązania dla miejsc pracy, firma Sharp Europe tworzy platformę komunikacyjną, która spaja pomysły z działaniami, ludzi z technologią, a dzisiejsze wyzwania z jutrzejszymi możliwościami. Efekt? Firmy, które są bardziej odporne. Zespoły, które mają większe możliwości. Miejsca pracy, które są bardziej inspirujące. I o to właśnie chodzi w przyszłości miejsc pracy i przestrzeni publicznych. Nie tylko szybsze sieci czy inteligentniejsze ekrany, ale także lepsze doświadczenia dla ludzi.
Technologia sama nie zbuduje przyszłości pracy. Będzie ona budowana w oparciu o to, w jaki sposób wykorzystamy tę technologię. W sposób, w jaki projektujemy, wyobrażamy sobie i integrujemy to, aby służyło ludzkiemu potencjałowi. Łącząc wszystkie swoje mocne strony, Sharp Europe rozwija się nie tylko jako marka. Staje się czymś, w co firmy mogą naprawdę uwierzyć. Zaufany partner, który wspiera zarówno naszych obecnych klientów, jak i tych, których będziemy angażować poprzez naszą nową identyfikację, aby mogli poruszać się po pojawiających się złożonościach z pewnością siebie, kreatywnością i szczerością.
Świat szybko się zmienia, jednak dzięki odpowiedniemu partnerowi technologicznemu przyszłość nie musi być zniechęcająca. Może być naprawdę inspirująca. Właśnie to Sharp Europe pragnie udowodnić dzięki fachowym poradom i rozwiązaniom dostosowanym do potrzeb i bezpiecznej technologii.
