Salesforce uhonorował partnerów, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju rynku, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na automatyzację, analitykę danych i sztuczną inteligencję. Laureaci spotkali się w ubiegłym tygodniu podczas Agentforce World Tour Warsaw, by wspólnie świętować sukcesy, czerpać inspirację z innowacyjnych projektów liderów branży oraz nawiązywać kontakty w ekosystemie Salesforce – z myślą o odkrywaniu nowych możliwości w erze AI i agentów autonomicznych.
Transformacja cyfrowa przyspiesza, a technologie takie jak AI, data analytics i automatyzacja procesów biznesowych stają się fundamentem konkurencyjności firm. Kluczową rolę w tej przemianie odgrywają partnerzy, którzy rozumieją lokalny kontekst, potrzeby konkretnych branż i potrafią przekuć zaawansowaną technologię w realną wartość biznesową. Właśnie takich partnerów wyróżnił Salesforce.
Oto Partnerzy Roku 2025:
- Partner Roku: Craftware – Nagroda za najwyższy wpływ finansowy na lokalny biznes oraz bliską współpracę z Salesforce w Polsce.
- Sales Excellence Partner: Finally – Dzięki imponującemu wzrostowi biznesu, wzorowej współpracy z zespołem sprzedaży Salesforce oraz wysokiej jakości prezentacjom rozwiązań, Finally pokazał, czym jest prawdziwe partnerstwo One Team – w całym regionie Emerging Growth Market.
- Agentforce Readiness Partner: Enxoo – Wyróżnienie za największą liczbę zdobytych certyfikatów Agentforce Specialist do końca 2024 roku.
- Digital Award (Commerce & Marketing): Cloudity – Nagroda za skuteczne pozyskiwanie i finalizowanie projektów w obszarze Commerce Cloud i Marketing Cloud.
- Top Tableau Partner: NDLS (New Data Labs) – Wyróżnienie za konsekwentne dostarczanie wartości opartej na danych – z pozycji lidera w obszarze rozwiązań Tableau.
- Community Impact Partner: Sii Poland – Partner, który nie tylko rozwija własny biznes, ale również aktywnie wspiera lokalne społeczności – np. poprzez pomoc dla dwóch organizacji pozarządowych podczas powodzi w Polsce.
– Partnerzy tacy jak Ci, których dziś nagradzamy, są siłą napędową naszej transformacji opartej na Agentforce. Widzimy, jak z sukcesem łączą wiedzę o rynku lokalnym z mocą naszych technologii – dzięki temu klienci szybciej osiągają wartość, a wdrożenia stają się bardziej trafione, skalowalne i efektywne – komentuje Pamela Hetmaniok, Partner Sales Leader CEE w Salesfroce.