Salesforce wyróżnił partnerów roku 2025 podczas Agentforce World Tour Warsaw

Podczas Agentforce World Tour Warsaw firma Salesforce nagrodziła partnerów, którzy wnoszą kluczowy wkład w rozwój rynku, skutecznie wykorzystując technologie AI, analitykę danych i automatyzację. Wyróżnienia trafiły do firm, które łączą znajomość lokalnych realiów z innowacyjnymi rozwiązaniami, przyspieszając cyfrową transformację klientów.

Natalia Zębacka
Salesforce
źródło: Salesforce

Salesforce uhonorował partnerów, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju rynku, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na automatyzację, analitykę danych i sztuczną inteligencję. Laureaci spotkali się w ubiegłym tygodniu podczas Agentforce World Tour Warsaw, by wspólnie świętować sukcesy, czerpać inspirację z innowacyjnych projektów liderów branży oraz nawiązywać kontakty w ekosystemie Salesforce – z myślą o odkrywaniu nowych możliwości w erze AI i agentów autonomicznych.

Transformacja cyfrowa przyspiesza, a technologie takie jak AI, data analytics i automatyzacja procesów biznesowych stają się fundamentem konkurencyjności firm. Kluczową rolę w tej przemianie odgrywają partnerzy, którzy rozumieją lokalny kontekst, potrzeby konkretnych branż i potrafią przekuć zaawansowaną technologię w realną wartość biznesową. Właśnie takich partnerów wyróżnił Salesforce.

Oto Partnerzy Roku 2025:

  • Partner Roku: Craftware – 
Nagroda za najwyższy wpływ finansowy na lokalny biznes oraz bliską współpracę z Salesforce w Polsce.
  • Sales Excellence Partner: Finally
 – Dzięki imponującemu wzrostowi biznesu, wzorowej współpracy z zespołem sprzedaży Salesforce oraz wysokiej jakości prezentacjom rozwiązań, Finally pokazał, czym jest prawdziwe partnerstwo One Team – w całym regionie Emerging Growth Market.
  • Agentforce Readiness Partner: Enxoo
 – Wyróżnienie za największą liczbę zdobytych certyfikatów Agentforce Specialist do końca 2024 roku.
  • Digital Award (Commerce & Marketing): Cloudity
 – Nagroda za skuteczne pozyskiwanie i finalizowanie projektów w obszarze Commerce Cloud i Marketing Cloud.
  • Top Tableau Partner: NDLS (New Data Labs) – 
Wyróżnienie za konsekwentne dostarczanie wartości opartej na danych – z pozycji lidera w obszarze rozwiązań Tableau.
  • Community Impact Partner: Sii Poland
 – Partner, który nie tylko rozwija własny biznes, ale również aktywnie wspiera lokalne społeczności – np. poprzez pomoc dla dwóch organizacji pozarządowych podczas powodzi w Polsce.

– Partnerzy tacy jak Ci, których dziś nagradzamy, są siłą napędową naszej transformacji opartej na Agentforce. Widzimy, jak z sukcesem łączą wiedzę o rynku lokalnym z mocą naszych technologii – dzięki temu klienci szybciej osiągają wartość, a wdrożenia stają się bardziej trafione, skalowalne i efektywne  – komentuje Pamela Hetmaniok, Partner Sales Leader CEE w Salesfroce.

Ad imageAd image
Udostępnij