Sharp zmienia nazwy lokalnych europejskich organizacji

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
1 min

Firma Sharp zmienia nazwę swoich europejskich organizacji na Sharp Consumer Electronics. W ramach globalnej strategii firma Sharp dąży do osiągnięcia jednolitej, ogólnoświatowej tożsamości marki.

Przejmując pod koniec ubiegłego roku spółkę zależną Skytec UMC, Sharp utorował drogę do powrotu marki na rynek europejski. Dzięki zmianie nazwy organizacji krajowych na Sharp Consumer Electronics, firma Sharp nadal zyskuje na znaczeniu jako globalna marka również w Europie. Tym samym, UMC Poland Sp. z o.o. staje się firmą Sharp Consumer Electronics Sp z o.o. Skytec UMC zniknie z całej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materiały komunikacyjne i sprzedażowe zostaną dostosowane do nowej tożsamości i nazwy marki.

Reorganizacja i unifikacja powinny uprościć procesy wewnętrzne, zoptymalizować struktury i doprowadzić do większej synergii. Firma przewiduje, że wysiłki te wpłyną również na ogólną strategię rozwoju firmy Sharp, ekspansję ekosystemu 8K+5G oraz AIoT. Łącząc doświadczenie i mocne strony spółki macierzystej Foxconn i innych partnerów, firma Sharp dąży do zaoferowania nie tylko wysokiej jakości produktów i technologii, ale także zintegrowanych rozwiązań, które znacznie poprawią życie jej klientów i uczynią je bardziej inteligentnym.

Udostępnij
- REKLAMA -