in ,

Szopi.pl rozszerza swoją ofertę o kolejne sklepy

Przed świętami nie tylko w sklepach stacjonarnych napotkamy większe kolejki. Zakupy internetowe również stają się trudniejsze, z uwagi na wydłużony termin dostawy zamówionych towarów. Każdy, kto czekał z kupnem mikołajkowych prezentów na ostatnią chwilę nie musi teraz biegać po sklepach.

Szopi.pl rozszerzył zakres obsługiwanych sklepów. Do dostaw artykułów spożywczych i leków dołączył artykuły, które mogą stać się mikołajkowymi upominkami. Szoperzy już tego samego dnia dostarczą zamówienie z Saturna i Media Markt, Empiku, Smyka czy Flying Tiger.

Do tej pory za pośrednictwem Szopi.pl można było kupić głównie produkty z Biedronki, Lidla, Rossmana, Piotra i Pawła oraz aptek i mniejszych sklepów w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Zaletą serwisu jest to, że jego przedstawiciel jest w stanie skompletować zamówienie i bardzo szybko – nawet w godzinę – dostarczyć je klientowi.

Przed tegorocznymi Mikołajkami oraz Świętami Bożego Narodzenia start-up rozszerzył swoją ofertę o sklepy z elektroniką, zabawkami oraz perfumami i drobnymi upominkami. Dzięki temu bardzo szybko można zamówić i otrzymać zamówienie z Saturna, Media Markt, Empiku Smyka czy Flying Tiger. Większość z tych sklepów ma własne serwisy internetowe przez które można złożyć zamówienie. Jednak nie zostanie ono dostarczone jeszcze tego samego dnia do odbiorcy.

To bardzo użyteczne w gorącym okresie przedświątecznym, kiedy brakuje czasu na zakupy, a jednocześnie inne serwisy e-commerce – typowo dające możliwość otrzymania zakupów za 2-3 dni –  mogą mieć opóźnienia. Widać, już, że wzrost ilości zamówień w tym okresie może prowadzić do zakorkowania się kanałów dostaw – wyjaśnia Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl. – Jeśli ktoś nie może sobie pozwolić na czekanie na przesyłkę dłużej może skorzystać z naszej propozycji – dodaje.

Współpracujący z Szopi specjaliści od zakupów pobierają na swoim smartfonie zlecenie od klienta z jego okolicy i po prostu idą do sklepu lub sklepów i robią zakupy tak jak każdy inny klient. Potem od razu dostarczają towar zamawiającemu, co umożliwia bardzo krótkie czasy dostawy. W przypadku wątpliwości lub braku towaru, Szoper dzwoni do klienta i ustala dalszą strategię działania.

W przypadku artykułów spożywczych, gdzie listy produktów są bardzo długie, nierzadko zdarzało się, że Szoper jechał do kolejnego sklepu aby uzupełnić zamówienie – wyjaśnia Irena Kaczor, współtwórca i dyrektor operacyjny Szopi.pl.

Jak działa Szopi.pl?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?
Zapisz się na nasz newsletter!
SUBSKRYBUJ
sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja wybierze nowe gwiazdy piki nożnej?

biznes

Corel wprowadza zniżki na pakiet CorelDRAW Graphics Suite 2017 dla małych firm