• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Sztuczna inteligencja, personalizacja i przyszłość e-commerce: Salesforce wprowadza Einstein GPT for Commerce
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja, personalizacja i przyszłość e-commerce: Salesforce wprowadza Einstein GPT for Commerce

Izabela Myszkowska
Opublikowano 2023/04/05 at 12:08 AM
Izabela Myszkowska  - Redaktor Brandsit
Udostępnij
3 min czytania
Sztuczna inteligencja
Udostępnij

Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się z klientami za pomocą spersonalizowanych doświadczeń zasilanych danymi pobieranymi w czasie rzeczywistym – wszystko na jednej ujednoliconej platformie.

- Reklama -

Z analiz Salesforce wynika, że 81% konsumentów planuje zrewidowanie swoich wydatków w ciągu najbliższych 12 miesięcy, przesuwając je kierunku tych sprzedawców, którzy zaoferują im bardziej spersonalizowane doświadczenia. Detaliści, którzy nie skupią się na zwiększeniu personalizacji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, znajdą się w sytuacji zagrożenia dla swojej działalności.

Einstein GPT for Commerce łączy autorskie modele sztucznej inteligencji Salesforce z generatywną technologią SI z ekosystemu partnerów oraz z danymi w czasie rzeczywistym z Salesforce Data Cloud – która pobiera, harmonizuje i ujednolica wszystkie dane o klientach firmy. Wykorzystując dane demograficzne klienta i historię jego kontaktów czy zakupów, Einstein GPT for Commerce może budować spersonalizowane listy produktów lub generować zaangażowanie dla każdego indywidualnego klienta bez wstępnie załadowanych opisów produktów lub informacji wprowadzonych wcześniej.

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

Przykładowo klient w Australii zobaczy inny opis tego samego produktu niż klient w Stanach Zjednoczonych, bez konieczności ręcznego dodawania przez sprzedawcę różnych wersji dla każdego regionu czy kraju. Sprzedawcy mogą również zaprojektować dostosowane do potrzeb klienta oferty promocyjne ze spersonalizowanymi, automatycznie generowanymi wiadomościami dla klientów dostarczane przez WhatsApp, SMS lub e-mail.

Einstein GPT może wykonywać także takie czynności, jak generowanie konkretnych odpowiedzi, aby pomóc przedstawicielom serwisu szybciej odpowiadać na pytania klientów, a nawet automatyczne generować kod dla programistów.

Dodatkowo, Einstein GPT oferuje projektanta witryn internetowych Composable Storefront, który pomaga kontrolować doświadczenia jakie daje strona www, tworzyć bogate witryny docelowe za pomocą edytora typu “przeciągnij i upuść” oraz komponentów dbających o odpowiednie wrażenia na różnych urządzeniach. W ten sposób eliminuje się potrzebę korzystania z systemu zarządzania treścią firm trzecich i pozwala się handlowcom budować bogate doświadczenia w prostszy sposób, szybciej oraz z mniejszymi nakładami finansowymi.

Ciekawe fakty:

– Niedawne badanie ponad 500 liderów IT pokazało, że większość z nich wierzy, że generatywna SI to “zmieniacz gry”, a 84% twierdzi, że pomoże im lepiej obsługiwać klientów.

– Einstein GPT, to pierwsza na świecie technologia generatywnego SI w CRM, która dostarcza treści stworzone przez SI w każdej interakcji sprzedażowej, usługowej, marketingowej, handlowej i IT na ogromną skalę

– Salesforce opiera się na zasadach Trusted AI Principles z nowym zestawem pięciu wytycznych, skoncentrowanych na odpowiedzialnym rozwoju i wdrażaniu generatywnej SI.

Zobacz również

Sztuczna Inteligencja w Cyberbezpieczeństwie: Przyjaciel czy Wróg?

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Jak douczyć i dopasować ChatGPT do swoich potrzeb?

CEO OpenAI szantażuje UE? Regulacje sztucznej inteligencji budzą kontrowersje

Rewolucja w Cyberbezpieczeństwie – Jak Sztuczna Inteligencja Zmienia Reguły Gry

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

serwer, pamięć masowa, technologia, modernizacja infrastruktury IT, data center
The Art of Protection – Bezpieczne środowisko dla firmowych danych w macierzach IBM FlashSystem
Rozwiązania ARTYKUŁ SPONSOROWANY Technologia
kryptowaluty, bitcoin
Kiedy fiskus uzna odliczenie kosztów „kopania” kryptowalut?
Kryptowaluty Pieniądze
szkoła, IT fitness test
Test Kompetencji Cyfrowych: jak dolnośląska młodzież mierzy się z technologią?
Ciekawostki Work&Life
cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępczość, Cyberprzestrzen, Citrix, cisco
Sztuczna Inteligencja w Cyberbezpieczeństwie: Przyjaciel czy Wróg?
Sztuczna inteligencja Technologia

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X