T‑Mobile gotowy na zwiększone obciążenie sieci

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
2 min

T-Mobile Polska poinformował, że infrastruktura firmy jest przygotowana na zwiększone zapotrzebowanie na usługi, zarówno internetowe, jak i głosowe. Liczba połączeń wzrosła w ostatnich dniach średnio o 50%, a wykorzystanie danych o 20%.

Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń – tylko od czwartku, 12 marca, firma odnotowała średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w sieci T‑Mobile. Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%. W weekend również zanotowano wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00).

Przewidując, że klienci mogą potrzebować więcej danych niż zwykle, w ostatni piątek, 13 marca, w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays, T-Mobile zaoferował klientom 3GB danych w aplikacji Mój T‑Mobile. Również w tym tygodniu przygotowano dla klientów kolejne darmowe gigabajty, które będzie można aktywować w aplikacji.

Sklepy T‑Mobile znajdujące się w wielkopowierzchniowych galeriach handlowych, których dotyczy piątkowa decyzja rządu, pozostaną zamknięte. Otwarte pozostają sklepy uliczne, jednak w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników, w pierwszej kolejności firma zachęca do korzystania z aplikacji Mój T‑Mobile, w której można zrealizować większość operacji na koncie klienta w tym opłacenie faktury, doładowanie konta czy uruchomienie dodatkowych pakietów danych.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -