Akademia Leona Koźmińskiego

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Polski eksport w czasach COVID-19 okiem ekspertów Akademii Leona Koźmińskiego

W obliczu globalnej pandemii COVID-19, polski sektor eksportowy doświadczył szereg wyzwań, które przyniosły głębokie zmiany w strategiach międzynarodowych…

OPI PIB i Akademia Leona Koźmińskiego będą demaskować fake newsy

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy podpisały umowę, która ma wspierać…

Bezpłatna platforma pytajeksperta.pl dostępna dla przedsiębiorców

Ruszyła bezpłatna platforma pytajeksperta.pl, umożliwiająca przedsiębiorcom wirtualny kontakt z ekspertami m.in. z obszarów: prawa pracy, prawa cywilnego i…