Ad image

Armatis

Cyberprzestępcy wykorzystują zamach na Trumpa. Jak nie dać się zwieść?

Od połowy lipca eksperci z Bitdefender Labs zauważają niepokojący trend związany z kampaniami deepfake wideo, które mają na celu szerzenie fałszywych informacji i manipulację opinią publiczną. Przestępcy przejmują konta popularnych streamerów na YouTube,…

Kuba Kowalczyk 2 min czytania

Doświadczenia klienta nigdy nie były tak istotne – konsumenci nie wybaczają markom błędów

Amerykanie są gotowi porzucić markę nawet po jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta, ale jednocześnie równie chętnie stają się powtarzającymi klientami po pozytywnym doświadczeniu – to najważniejsze wnioski z niedawnego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą OnePoll na zlecenie firmy TCN.…

Natalia Zębacka 4 min czytania

Kiedy boty zawodzą: Dlaczego wciąż wolimy rozmowy z żywymi agentami

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET.…

Klaudia Ciesielska 5 min czytania

Metaverse ma duży potencjał w Customer Experience

93% konsumentów na świecie deklaruje zainteresowanie metaverse, a 51% chce z niego korzystać, kiedy tylko stanie się dostępny. Również firmy są bardzo optymistycznie nastawione do metaverse, bo aż 70% z nich wierzy, że może on poprawić doświadczenia klientów i stać…

Izabela Myszkowska 5 min czytania