ClickMeeting

Dlaczego reputacja jest nową walutą biznesu – i dlaczego firmy nią źle zarządzają

Firmy coraz częściej podkreślają, że reputacja stała się ich najcenniejszym aktywem w cyfrowej gospodarce, decydującym o zaufaniu klientów, inwestorów i…

AI w Polsce: brak wiedzy większym problemem niż automatyzacja – wyniki badania ClickMeeting

Choć sztuczna inteligencja wciąż nie zrewolucjonizowała polskiego rynku pracy, budzi rosnące emocje wśród pracowników. Najnowsze badanie ClickMeeting pokazuje,…

Niemal co drugi Polak nie wie, skąd pochodzi jego oprogramowanie

Ponad 40% Polaków nie wie, skąd pochodzi oprogramowanie, z którego korzysta na co dzień, a większość z nas…

Co to donejt? – Nowa funkcjonalność do zarabiania od ClickMeeting

Popularność zarabiania w sieci wzrasta wykładniczo, a twórcy treści poszukują innowacyjnych sposobów na monetyzację. Jednym z takich rozwiązań…

Dziecko 1 na 5 badanych padło ofiarą cyberprzestępców. Jak to możliwe?

Polska platforma do wideokonferencji i spotkań online ClickMeeting postanowiła sprawdzić, czy Polacy dbają o bezpieczeństwo w sieci swoich…

Prywatność w sieci? Polacy coraz mniej zainteresowani

Jeżeli organizator wydarzenia oczekuje zbyt wielu danych użytkownika przy zapisach, blisko połowa Polaków rezygnuje z udziału. Jednocześnie 1/4…

Polacy coraz częściej ofiarami ataków cyberprzestępców

Jedynie ⅓ z nas czuje się spokojna o swoje dane w sieci. Jednocześnie aż 65 proc. Polaków martwi…

Niemal 90% uczestników webinarów chce wiedzieć, że jest nagrywane

Polski ClickMeeting – platforma do webinarów, szkoleń i nauki zdalnej – postanowił sprawdzić, jak Polacy podchodzą do kwestii…

Ponad połowa Polaków nie zawsze zapoznaje się z politykami prywatności

Ponad 52 proc. Polaków nie zawsze zapoznaje się z politykami prywatności i regulaminem wydarzenia przed wyrażeniem zgody  na…

Polacy uważają, że dbają o swoją prywatność w sieci

Ochrona własnej prywatności w sieci w dobie cyfryzacji procesów  i usług bywa dużym wyzwaniem. ClickMeeting – polska platforma…

Ranking słuchawek i headsetów. Wśród Polaków najpopularniejsze są słuchawki Apple i headsety Sony

Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad połowa pozytywnie ocenia…

Polacy chcą się dokształcać – tylko w ostatniej dekadzie liczba placówek edukacyjnych wzrosła o 43 proc.

Wygląda na to, że Polacy chętnie korzystają z ofert firm oferujących różnego rodzaju zajęcia edukacyjne. Większość tego typu…

Tylko ⅓ Polaków w czasie spotkań online nie zajmuje się innymi sprawami

W odnalezieniu się w nowych sytuacjach bardzo pomaga zachowywanie się według wyznaczonych zasad dobrego wychowania. Dobrze widać to…

Badanie ClickMeeting: Co nas najbardziej irytuje podczas spotkań online?

Na spotkaniach online lubimy widzieć pozostałych uczestników - według badania polskiego ClickMeeting połowa respondentów uważa, że włączanie kamery…

ClickMeeting wprowadza funkcję ukrycia danych uczestników spotkań

Wydarzenia, spotkania oraz szkolenia online są wygodne i można brać w nich udział, nie ruszając się z domu.…

Raport: 75% uczniów ma zaległości w nauce

Mija rok od ogłoszenia pandemii COVID-19 oraz wprowadzenia nowej rzeczywistości opartej na ograniczeniach i restrykcjach, szczególnie w edukacji.…

Płatne webinary: rekordowe spotkanie zarobiło 57 tys. zł

W 2020 roku na popularności bardzo zyskały platformy do spotkań online i webinarów - częstotliwość wyszukiwania przez polskich…

2020 pod znakiem e-zdrowia

Choć miniony rok 2020 był męczący, pełen wyzwań i problemów, to jednocześnie wiele branż popchnął w rozwoju o…

Rekordowe 2 miliony uczestników webinarów ClickMeeting. Najnowsze dane webinarowe 2020

Rok 2020 zdecydowanie był rokiem Internetu, a popularność komunikacji online z konieczności zdecydowanie wzrosła. W listopadzie tego roku…

Jak sprawić, by szkolenie on-line było efektywne?

Szkolenia internetowe nie pojawiły się wraz z COVID-19, jednak ograniczenia wynikające z pandemii przyczyniły się do gwałtownego wzrostu…

Clickmeeting: Edukacja zdalna w 2020 roku wzrosła o 586 proc.

Nauka w szkołach i na uczelniach znów przez pandemię koronawirusa, prowadzona jest zdalnie. Między innymi dlatego w tym…

Polski rynek odnotował rekordowy wzrost zainteresowania webinarami

O ponad 1100 proc. wzrosła aktywność webinarowa w Polsce w ciągu dwóch miesięcy pandemii – wynika z badań ClickMeeting. To największy…