Diebold Nixdorf

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Raport: 5 motywatorów kształtuje doświadczenia w bankowości

Klientom banków zależy przede wszystkim na szybkich i prostych interakcjach z bankiem. Większość z nich jest otwarta na…

Cyberbezpieczeństwo – IBM Spectrum Protect na pierwszej linii frontu

Praktycznie od zawsze bezpieczeństwo było jednym z ważniejszych priorytetów w IT. Jednak ostatnie lata i spektakularne wydarzenia, które…

Europejskie bankomaty hakowane za pomocą czarnych skrzynek

Diebold Nixdorf ostrzega przed falą ataków na bankomaty. Większość z nich jest skierowana na terminaleUSB ProCash 2050xe. Przestępcy…

Retail Show: Targi wyposażenia sklepów – relacja

W dniach 14 i 15. listopada we warszawskim Centrum Expo XXI odbyły się dziewiąte już targi Retail Show.…

Zabezpieczenie banków w cyfrowym świecie

Zapewnienie bezpieczeństwa samoobsługowych urządzeń płatniczych jest bardzo ważnym elementem biznesu dla wielu banków, ale w praktyce trudne. W…

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe otwiera nowe horyzonty w bankowości

Chatboty, wsparcie w podejmowaniu decyzji, zapobieganie oszustwom, poprawa wydajności. To tylko kilka przykładów zastosowania sztucznej inteligencji (AI) i…