Jacek Szubert

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Sztuczna inteligencja w centrum uwagi IT i biznesu – podsumowanie Advatech Forum 2024

Sztuczna inteligencja i jej rola w biznesie były wiodącym tematem zakończonej 29 listopada 2024 r. XIX edycji Advatech Forum.…

IBM X-Force – bezpieczeństwo w rękach ekspertów

Mijający rok 2021 zapisze się w pamięci wielu osób jako czas utrwalania się zmian wywołanych globalną pandemią, pracy…

QRADAR – konieczność w niespokojnych czasach

Jak pokazuje „Cyber Security Report 2021” firmy Check Point, w sferze bezpieczeństwa trwa nieustający wyścig technologiczny. Codziennie na…