M/Platform

Nowa infrastruktura IT: jak firmy projektują środowiska AI bez kompromisów energetycznych

Sztuczna inteligencja zmienia podejście firm do projektowania infrastruktury IT – liczy się już nie tylko moc obliczeniowa, ale także efektywność…

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik…

Wskaźnik nastroju w handlu tradycyjnym wciąż pozytywny, choć zaliczył spory spadek

Lipcowy wskaźnik nastroju w handlu tradycyjnym (NHT) wyniósł 54,0 pkt., czyli uplasował się po stronie pozytywnej, chociaż spadł…

Pandemia przyczyniła się do błyskawicznej cyfryzacji płatności w Polsce

Polscy konsumenci coraz chętniej i częściej korzystają z systemów płatności bezgotówkowej oraz zakupów online. Restrykcje pandemiczne wpłynęły na zwiększenie zainteresowania płatnościami…

Sklepy redukują godziny pracy. Kupujemy więcej, ale coraz rzadziej

W wyniku ograniczeń spowodowanych epidemią koronawirusa, w małych sklepach zaobserwowano wzrost obrotów oraz wartości średniego paragonu. Niestety, równolegle…

Najwięksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+

Grupa Maspex, Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku największych producentów, którzy przystąpili do programu Promo+…

Tradycyjny, nowoczesny sklep – czy to możliwe?

Rozwój technologii i nowoczesnych sposobów sprzedaży, a także zmiany makroekonomiczne i społeczne powodują, że rynek detaliczny w Polsce…