handel

Obraz handlu po wybuchu pandemii

Według Salesforce Shopping Index w I kwartale 2020 nastąpił 20% wzrost sprzedaży internetowej. E-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40% unikalnych klientów więcej, niż...

Ta branża napędza rozwój SI jak żadna inna

Jest taka branża, gdzie technologia staje się ważniejsza niż ludzie. Nie jest to medycyna, nie są to też autonomiczne samochody czy robotyczni asystenci. To...

Koronawirus zmieni handel detaliczny

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do internetu i to tam uczą...

Galeriom handlowym grożą gigantyczne straty

Pandemia koronawirusa mocno uderzy w najemców powierzchni handlowych. Część z nich może nie być w stanie regulować czynszów, straci płynność finansową i ogłosi upadłość. Rząd pracuje nad ustawą, która...

Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii

Rozszerzona rzeczywistość pozwala sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż i zminimalizować wskaźnik zwrotów od 34 do nawet 42 proc. w zależności od branży. Klienci znacznie szybciej podejmują też decyzję o zakupie, bo...

MR: te branże mogą prowadzić handel w galeriach

Ministerstwo Zdrowia, we współpracy z Ministerstwem Rozwoju – w odpowiedzi na głos przedsiębiorców – wprowadziło zmiany w rozporządzeniu dotyczącym handlu w galeriach handlowych. Rozporządzenie...

Wyzwania handlu stacjonarnego w erze dynamicznego rozwoju e-commerce

Handel w Internecie kwitnie. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych kilku lat może stanowić niemal połowę całej sprzedaży. Pojęcia takie jak customer experience, personalizacja,...

Spowolnienie gospodarcze i wpływ koronawirusa na e-commerce

Niemal każdy sektor światowej gospodarki odczuwa skutki biznesowe związane z koronawirusem, czyli COVID-19. Zauważalne są nie tylko gwałtowne spadki na giełdach, których efektem jest...

Koronawirus to 320 mld USD strat handlowych co kwartał

Po tym jak w zeszłym roku spór handlowy pomiędzy USA i Chinami zredukował drastycznie światowy wzrost handlowy do najwolniejszego tempa od 2009 r. (+1.2%...

Ewolucja rynku detalicznego a oczekiwania konsumentów

Handel detaliczny jest niewątpliwym filarem polskiej ekonomii. Firmy handlowe w Polsce, zgodnie z danymi GUS, stanowią 23% wszystkich przedsiębiorstw, ich udział w PKB szacowany...
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.