Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci wyczekiwanego przez wielu klientów Black Friday.…
Trwa najintensywniejszy czas w roku branży logistycznej, który tradycyjnie rozpoczyna Black Friday. Jak dostawcy radzą sobie z tą przedświąteczną zakupową gorączką? Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach, a ściślej mówiąc w…
W tym roku zainteresowanie promocjami z okazji Black Friday i Cyber Monday może być wyjątkowo duże. Klienci szukają oszczędności, a w zakupowym szale łatwo o roztargnienie. Jak podkreślają specjaliści Asseco,…
Black Friday jest prawdziwym świętem nie tylko dla zakupoholików. Tego dnia można złapać najlepsze okazje cenowe, ale również stać się ofiarą ataków grasujących online oraz sklepach stacjonarnych. Eksperci szacują, że…
Tegoroczny Czarny Piątek, czyli jeden z najgorętszych zakupowo dni w roku, przypada 25 listopada. Operator płatności Tpay postanowił przyjrzeć się temu, jak wybrani e-sprzedawcy przygotowują się do święta wielkich wyprzedaży.…
LPP to jedna z największych polskich firm odzieżowych i modowych, która jest właścicielem marek Reserved, Cropp, Mohito, House i Sinsay. Po trzydziestu latach rozwoju, ta rodzinna firma działa już w…
Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45%…
Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce listopada sprzedawcy rzeczywiście obniżają ceny towarów…
Jak rozliczyć zakupy dokonane w czasie Black Friday oraz Cyber Monday i maksymalnie dużo z nich odzyskać? Jak zaliczyć majątek prywatny do kosztów firmowych? Na te i inne pytania związane…
Szacuje się, że w Polsce odesłany zostaje co dziesiąty produkt zakupiony online. Globalnie aż 67% kupujących w Internecie sprawdza warunki zwrotu przed dokonaniem transakcji. Nadchodzący okres wyprzedaży związanych z Black…
Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy odnotowują wzrost swojej sprzedaży detalicznej o…
Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu - zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki w zabezpieczeniach. Wraz ze…
Pandemia na całym świecie winduje wyniki branży e-commerce. Trudno się więc dziwić, że Amazon, światowy lider tego rynku, notuje kolejne rekordy w swej działalności. Washington Post doniósł właśnie, że firma…
Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Przypadający na ostatni piątek listopada jest początkiem zakupowej gorączki świątecznej. Z badania „Zakupy Świąteczne…
Święta wielkich wyprzedaży już za nami, jednakże walka o uwagę klienta nadal trwa. Według badaniaw ostatnich dniach zakupy w sieci deklarowało aż 87% Polaków, a to dopiero początek góry lodowej,…
Planujesz kupić telewizor z ekranem 55 cali? Często po powrocie do domu z telewizorem stwierdzamy, że jednak mógłby być o te 10 cali większy. Według badania zrealizowanego jesienią 2019 roku…
W ofertach wybranych partnerów handlowych KONTEL pojawiły się dwa ciekawe multimedialne rzutniki marki Philips, które zostały przecenione z okazji trwającego czarnego tygodnia. Jednym z nich jest znany już na rynku…
Bez tłoku w centrum handlowym i bez kolejki przed otwarciem sklepu, za to przed monitorem komputera lub ze smartfonem w dłoni, przeglądając witryny internetowych sprzedawców z całego świata. Tak może…
Przez ostatni rok rzeczywistość nie przestawała nas zaskakiwać. Ewoluowały w tym czasie: tryb pracy, relacje społeczne, mobilność, a nawet nawyki i sposób korzystania z niektórych dóbr i usług. Niezmiennie jednak…
Rozwój rynku e-commerce znacząco przyspieszył w konsekwencji pandemii. Jak prowadzić e-sklep, aby wyróżnić się na rynku, na którym jest coraz mniej miejsca? Z których możliwości technologicznych skorzystać? Na te i…
38 proc. polskich konsumentów zrobiło zapasy na czas kwarantanny w Internecie, a 70 proc. uważa zakupy on-line za najbezpieczniejszą formę. Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale br., skoczył o…
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account