Tag: Black Friday

Black Friday pod lupą Dyrektywy Omnibus – nowa era przejrzystości cenowej

Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci wyczekiwanego przez wielu klientów Black Friday.…

Dziś Cyber Monday, czyli poweekendowa kontynuacja stress testu branży logistycznej

Trwa najintensywniejszy czas w roku branży logistycznej, który tradycyjnie rozpoczyna Black Friday.  Jak dostawcy radzą sobie z tą przedświąteczną zakupową gorączką?  Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach, a ściślej mówiąc w…

Black Friday: W zakupowym szale zapominamy o cyberbezpieczeństwie

W tym roku zainteresowanie promocjami z okazji Black Friday i Cyber Monday może być wyjątkowo duże. Klienci szukają oszczędności, a w zakupowym szale łatwo o roztargnienie. Jak podkreślają specjaliści Asseco,…

Święto zakupów tuż tuż. Jak zadbać o bezpieczeństwo w Black Friday?

Black Friday jest prawdziwym świętem nie tylko dla zakupoholików. Tego dnia można złapać najlepsze okazje cenowe, ale również stać się ofiarą ataków grasujących online oraz sklepach stacjonarnych. Eksperci szacują, że…

Czeka nas zupełnie inny Black Friday niż dotąd

Tegoroczny Czarny Piątek, czyli jeden z najgorętszych zakupowo dni w roku, przypada 25 listopada. Operator płatności Tpay postanowił przyjrzeć się temu, jak wybrani e-sprzedawcy przygotowują się do święta wielkich wyprzedaży.…

W jaki sposób zwiększyć bezpieczeństwo i stabilność serwisów internetowych ?

LPP to jedna z największych polskich firm odzieżowych i modowych, która jest właścicielem marek Reserved, Cropp, Mohito, House i Sinsay. Po trzydziestu latach rozwoju, ta rodzinna firma działa już w…

Ruch na Black Friday w sklepach z RTV i AGD na sporym minusie. Widać ponad 40% spadki rok do roku

Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45%…

Ile prawdy jest w wyprzedażach na Black Friday?

Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce listopada sprzedawcy rzeczywiście obniżają ceny towarów…

Black Friday a koszty firmowe – na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak rozliczyć zakupy dokonane w czasie Black Friday oraz Cyber Monday i maksymalnie dużo z nich odzyskać? Jak zaliczyć majątek prywatny do kosztów firmowych? Na te i inne pytania związane…

Black Friday – prawo do zwrotu obowiązuje także podczas promocji

Szacuje się, że w Polsce odesłany zostaje co dziesiąty produkt zakupiony online. Globalnie aż 67% kupujących w Internecie sprawdza warunki zwrotu przed dokonaniem transakcji. Nadchodzący okres wyprzedaży związanych z Black…

Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday. Jak nie dać się oszukać?

Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy odnotowują wzrost swojej sprzedaży detalicznej o…

Najgorętszy okres w e-handlu zwiększy aktywność cyberprzestępców

Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu - zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki w zabezpieczeniach. Wraz ze…

Amazon zatrudnia już milion osób

Pandemia na całym świecie winduje wyniki branży e-commerce. Trudno się więc dziwić, że Amazon, światowy lider tego rynku, notuje kolejne rekordy w swej działalności. Washington Post doniósł właśnie, że firma…

Black Friday 2020 – średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc.

Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Przypadający na ostatni piątek listopada jest początkiem zakupowej gorączki świątecznej. Z badania „Zakupy Świąteczne…

OVHcloud uruchamia w Polsce usługę SMS Pro

Święta wielkich wyprzedaży już za nami, jednakże walka o uwagę klienta nadal trwa. Według badaniaw ostatnich dniach zakupy w sieci deklarowało aż 87% Polaków, a to dopiero początek góry lodowej,…

Jak kupować telewizor w Black Friday?

Planujesz kupić telewizor z ekranem 55 cali? Często po powrocie do domu z telewizorem stwierdzamy, że jednak mógłby być o te 10 cali większy. Według badania zrealizowanego jesienią 2019 roku…

Dwa projektory multimedialne Philips w ofercie Black Friday

W ofertach wybranych partnerów handlowych KONTEL pojawiły się dwa ciekawe multimedialne rzutniki marki Philips, które zostały przecenione z okazji trwającego czarnego tygodnia. Jednym z nich jest znany już na rynku…

Black Friday i Cyber Monday w pandemii – porady analityków

Bez tłoku w centrum handlowym i bez kolejki przed otwarciem sklepu, za to przed monitorem komputera lub ze smartfonem w dłoni, przeglądając witryny internetowych sprzedawców z całego świata. Tak może…

Wolne ładowanie strony, problemy z płatnością? Co czeka nas podczas tegorocznego Black Friday?

Przez ostatni rok rzeczywistość nie przestawała nas zaskakiwać. Ewoluowały w tym czasie: tryb pracy, relacje społeczne, mobilność, a nawet nawyki i sposób korzystania z niektórych dóbr i usług. Niezmiennie jednak…

„W czasie lockdownu, wykorzystaliśmy to, co było już gotowe. Powinniśmy to docenić” – rozmowa z Robertem Paszkiewiczem

Rozwój rynku e-commerce znacząco przyspieszył w konsekwencji pandemii. Jak prowadzić e-sklep, aby wyróżnić się na rynku, na którym jest coraz mniej miejsca? Z których możliwości technologicznych skorzystać? Na te i…

Planujesz podbić e-commerce? Drobna podpowiedź – zadbaj o lojalność klientów

38 proc. polskich konsumentów zrobiło zapasy na czas kwarantanny w Internecie, a 70 proc. uważa zakupy on-line za najbezpieczniejszą formę. Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale br., skoczył o…