Black Friday

- REKLAMA -

Znalezienie prawdziwej okazji to wyzwanie dla klientów e-commerce

Klaudia Ciesielska

Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne…

Co łączy sezon grypy z sezonem wyprzedaży?

Newsroom BrandsIT

Pierwszy tydzień stycznia to w przychodniach dwukrotnie więcej zgłoszonych przypadków grypy i infekcji niż w…

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

Newsroom BrandsIT

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów…

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc.

Newsroom BrandsIT

Informacjami reklamowymi o atrakcyjnych promocjach na Black Friday polscy konsumenci byli zarzucani już od początku…

Black Friday i Cyber Monday online – promocje? Tylko w teorii

Newsroom BrandsIT

Efekt „Black Friday” sprawdził się po raz kolejny. Specjaliści ITMAGINATION przeanalizowali za pomocą uczenia maszynowego…

Black Friday: w USA taniej niż w Polsce

Newsroom BrandsIT

Wielkie święto wyprzedaży, które przywędrowało ze Stanów Zjednoczonych, cieszy się w Polsce rosnącą popularnością. W ostatni…

Jak sprzedajemy w Internecie? Analiza przed czarnym piątkiem

Newsroom BrandsIT

Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black…

Black Friday – czy Twój biznes jest gotowy na ten dzień?

Newsroom BrandsIT

Miłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe „szaleństwo” związane z przecenami, które pojawią…

Jak bezpiecznie kupować online?

Newsroom BrandsIT

Black Friday, który w tym roku wypada 29 listopada, rozpoczyna na dobre gorączkę świątecznych zakupów.…

Deloitte: polska rodzina przeznaczy na święta średnio 1 521 zł

Newsroom BrandsIT

Boże Narodzenie to szczególny okres również dla handlu. Czy w tym roku Polacy będą kierować…

Połącz się z nami

- REKLAMA -