AliBaba

- REKLAMA -

Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

Natalia Zębacka

Ciężko dziś myśleć o postępie, wykluczając krnąbrne dziecko technologii i kogniwistyki – sztuczną inteligencję. Czy…

Piotr Waś Dyrektorem zarządzającym w Polsce i CEE w Sunmi

Klaudia Ciesielska

Sunmi to marka, która dostarcza rozwiązania wspierające automatyzację handlu. Jej udziałowcami są, m.in. Xiaomi i…

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumenckie

Klaudia Ciesielska

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy…

.Icu najpopularniejszą nietypową domeną na świecie w 2019 roku

Bartosz Martyka

Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na…

Mobilny trojan Shopper miesza w recenzjach i reklamach

Newsroom BrandsIT

Badacze z firmy Kaspersky wykryli trojana mobilnego Shopper, który nęka użytkowników niechcianymi reklamami i zwiększa…

Usługi IT nowym towarem eksportowym do Chin

Newsroom BrandsIT

Deficyt w wymianie handlowej pomiędzy Polską a Chinami to przepaść. Obecnie więcej towarów i usług…

Dokonało się – IBM przejął Red Hat

Klaudia Ciesielska

IBM nabył Red Hat. Transakcja opiewa na kwotę 34 mld dolarów i została zamknięta we…

Trzy kluczowe wyzwania dla banków po PSD2

Newsroom BrandsIT

Od dziś polskie banki otwierają środowiska testowe przygotowane dla TPP w ramach wdrażania w życie…

Spółka z Grupy Alibaba na platformie Mintos

Newsroom BrandsIT

Mintos, globalna platforma do inwestowania w pożyczki, kontynuuje rozwój w Azji Południowo-Wschodniej i rozpoczyna działalność…

Transformacja cyfrowa w bankowości

Klaudia Ciesielska

Otwarta bankowość, pojawienie się nowych technologii i rosnące oczekiwania klientów – to nowe wyzwania dla…

Połącz się z nami

- REKLAMA -