przesyłki

- REKLAMA -

Jak zminimalizować koszty ostatniej mili kurierskiej?

Newsroom BrandsIT

Ostatnia mila kurierska nadal stanowi krytyczne ogniwo w sektorze e-commerce. Końcowy etap, który angażuje kuriera…

Prognozy dla rynku e-commerce

Klaudia Ciesielska

Handel internetowy rośnie w siłę, a wraz z nim samonapędzająca się sprzedaż produktów oraz dynamiczny…

Przedświąteczna gorączka – firmy kurierskie pracują pełną parą

Newsroom BrandsIT

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia mimo zimowej aury, pod każdym względem są najgorętszym okresem w…

Optymalizacja czasu i dostaw przesyłek międzynarodowych

Newsroom BrandsIT

Zdecydowaną większość funkcjonujących w naszym kraju eksporterów stanowią podmioty z sektora mikro i małych przedsiębiorstw.…

Jak zaoszczędzić na wysyłce przesyłek?

Newsroom BrandsIT

Chcesz wysyłać swoje paczki taniej? Jest na to szybki i prosty sposób. Wypróbuj praktyczną wyszukiwarkę,…

Co dla europejskiego e-commerce oznaczałby Brexit bez umowy?

Newsroom BrandsIT

Według badania przeprowadzonego dla DPDgroup przez GfK, aż 70% europejskich e-nabywców może rozważać rezygnację z…

Zakupy online robimy w pracy

Newsroom BrandsIT

Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy…

E-commerce napędza branżę kurierską

Newsroom BrandsIT

Rynek usług kurierskich bardzo szybko ewoluuje. Proces rozwoju jest determinowany przez potrzeby odbiorców indywidualnych oraz…

W co inwestuje polski rynek kurierski?

Newsroom BrandsIT

Szacuje się, że w 2021 roku wolumen przesyłek może wzrosnąć do 500 mln sztuk z niecałych 392…

Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerce

Newsroom BrandsIT

Trzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje w internecie…

Połącz się z nami

- REKLAMA -