SAS

- REKLAMA -

Top 20 – SAS Institute

Newsroom BrandsIT

W 2023 roku SAS Institute Inc. zdefiniowało nowe granice w branży analityki, umacniając swoją pozycję…

W jaki sposób AI i analityka zapewnią ludziom zdrowie, bezpieczeństwo i rozwój w 2024 roku? – prognozy ekspertów SAS 

Klaudia Ciesielska

W idealnym państwie, instytucje publiczne odgrywają kluczową rolę w podnoszeniu standardów życia, bezpieczeństwa i zdrowia…

Oszustwa finansowe w epoce GenAI – wyzwanie dla banków i ubezpieczycieli

Natalia Zębacka

Generatywna sztuczna inteligencja staje się kluczowym elementem w sektorze usług finansowych, zmuszając banki, ubezpieczyciele i…

SAS poszerza współpracę z AWS w zakresie AI i analityki

Izabela Myszkowska

Strategiczne partnerstwo między SAS, liderem w analizie danych, a Amazon Web Services (AWS), potentatem usług…

Badanie SAS: Luki w odporności biznesowej są większe niż przewidywano

Izabela Myszkowska

Kadra kierownicza przedsiębiorstw z różnych branż zdaje sobie sprawę, że ich organizacje nie są tak…

Potęga sztucznej inteligencji. Jakie ustępstwa podejmujemy w zamian za ochronę online?

Natalia Zębacka

Fala oszustw, która nasiliła się podczas pandemii COVID-19 i wciąż się rozprzestrzenia, zwiększyła niepokój społeczny…

SAS rozszerza Viya. Chce przyspieszyć rozwój modeli AI

Klaudia Ciesielska

Viya Workbench to nowe, "szczupłe" środowisko programistyczne, które umożliwia szybkie, wydajne i bezpieczne generowanie oraz…

Jak AI rewolucjonizuje sektor finansowy?

Izabela Myszkowska

Analizy wskazują, że największe zyski można osiągnąć poprzez modernizację i rozwijanie modeli analitycznych. To obejmuje…

Oszustwa cyfrowe to już olbrzymi, ciągle rosnący rynek. Jakie technologie pozwalają z nimi walczyć?

Natalia Zębacka

Pandemia COVID-19 nieoczekiwanie stała się przyspieszaczem dla przemysłu płatności cyfrowych, co wpłynęło na dramatyczne zmiany…

Płatności cyfrowe na celowniku – trendy oszustw i sposoby zwalczania ich w świetle pandemii

Natalia Zębacka

Rewolucja w płatnościach cyfrowych nabrała tempa podczas pandemii COVID-19, zmieniając fundamentalnie oczekiwania konsumentów. Klienci coraz…

Połącz się z nami

- REKLAMA -