Sharp

Pat Gelsinger wieszczy zmierzch ery GPU na rzecz rewolucji kwantowej

Podczas gdy Wall Street pozostaje zahipnotyzowane potęgą Nvidii, Pat Gelsinger stawia odważną tezę, że dni absolutnej dominacji GPU są już…

Shadow AI nad Wisłą: 56% pracowników wdraża sztuczną inteligencję za plecami szefów

Europejskie MŚP masowo integrują sztuczną inteligencję pod presją niepewności gospodarczej, czyniąc z niej fundament strategii przetrwania, jednak ten…

Repozycjonowanie marki Sharp i budowanie trwałych partnerstw

Dla współczesnych firm zmiana nie jest przeszkodą. To klucz do utrzymania przewagi. W rzeczywistości zmiana stała się naturalnym…

Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience

Sharp Europe inicjuje strategiczną transformację poprzez koncepcję „One Sharp” Digital Experience, integrując swoje usługi IT, cyberbezpieczeństwo i technologie…

Druk w MŚP: od kosztu operacyjnego do strategicznego narzędzia biznesowego

Przez lata głównym kryterium wyboru urządzeń drukujących w małych i średnich firmach była cena – zarówno zakupu, jak…

Sharp celuje w biura z ograniczoną przestrzenią. BP-22C25: Mała drukarka, duże ambicje

Sharp wprowadza na rynek BP-22C25 – najmniejszą w swojej klasie drukarkę A3, łączącą kompaktowy design z funkcjami klasy…