Sharp

Rynek pracy 2026: Firmy odblokowują budżety, ale stawiają na chirurgiczną selekcję

Początek 2026 roku przynosi wyraźne ożywienie w planach rekrutacyjnych, jednak za dwucyfrowym wzrostem wskaźników nie kryje się powrót do masowych…

Shadow AI nad Wisłą: 56% pracowników wdraża sztuczną inteligencję za plecami szefów

Europejskie MŚP masowo integrują sztuczną inteligencję pod presją niepewności gospodarczej, czyniąc z niej fundament strategii przetrwania, jednak ten…

Repozycjonowanie marki Sharp i budowanie trwałych partnerstw

Dla współczesnych firm zmiana nie jest przeszkodą. To klucz do utrzymania przewagi. W rzeczywistości zmiana stała się naturalnym…

Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience

Sharp Europe inicjuje strategiczną transformację poprzez koncepcję „One Sharp” Digital Experience, integrując swoje usługi IT, cyberbezpieczeństwo i technologie…

Druk w MŚP: od kosztu operacyjnego do strategicznego narzędzia biznesowego

Przez lata głównym kryterium wyboru urządzeń drukujących w małych i średnich firmach była cena – zarówno zakupu, jak…

Sharp celuje w biura z ograniczoną przestrzenią. BP-22C25: Mała drukarka, duże ambicje

Sharp wprowadza na rynek BP-22C25 – najmniejszą w swojej klasie drukarkę A3, łączącą kompaktowy design z funkcjami klasy…