Tomasz Borowy

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Cyfryzacja ochrony zdrowia: Technologiczne wykluczenie nie służy zdrowiu

Jak wynika z raportu „Digital transformation: Shaping the future of European healthcare” firmy doradczej Deloitte, jakość i zakres…

Rozwój opieki zdrowia będzie zależał przede wszystkim od firm technologicznych

Nowoczesne rozwiązania technologiczne zmieniają system opieki medycznej i stanowią istotne wsparcie dla lekarzy na całym świecie. Systematycznie rosną…

Firmy farmaceutyczne nie wykorzystują w pełni możliwości technologii cyfrowych

Wzrasta rola i znaczenie działów compliance. Wpływa na to rozwój narzędzi, które wykorzystują organy regulacyjne do identyfikowania ryzyka…