To koniec Twittera, jakiego znamy. Musk zakończył pewną erę. Takiej zmiany jeszcze nie było

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Kiedy Elon Musk, miliarder i twórca takich gigantów jak Tesla i SpaceX, kupił Twittera za 44 miliardy dolarów w zeszłym roku, wszyscy przeczuwali, że nadejdą zmiany. Teraz, ten futurystyczny biznesmen planuje zmienić logo Twittera z ikonicznego niebieskiego ptaka na “X”.

Znana jest długa historia Muska związana z literą “X”. Jego firma rakietowa, Space Exploration Technologies Corp., jest powszechnie znana jako SpaceX. A w 1999 roku Musk założył startup o nazwie X.com, który teraz jest znanym na całym świecie PayPal’em.

Jednak, nie wszystko jest tak proste jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Przez kilka godzin po ogłoszeniu, Musk spotkał się ze sceptycyzmem na platformie, którą niedawno nabył. Zmiany wprowadzone przez niego, takie jak wprowadzenie godziny policyjnej dla użytkowników, spotkały się z ostrą krytyką. Wielu uważa, że te ruchy mogą odpychać reklamodawców i podważać wpływy Twittera jako trendsettera.

Dodatkowo, zmiana Twittera na “X” pojawia się w momencie, gdy platforma stoi w obliczu nowej konkurencji ze strony Meta i ich nowej aplikacji, Threads. W ciągu pierwszych pięciu dni od premiery, 100 milionów ludzi zarejestrowało się w Threads, co stawia pod znakiem zapytania przyszłość “X”.

- Advertisement -

Czy Musk pokona tę wyzwanie i przekształci Twittera na X, czy też jego działania spowodują utratę zaufania użytkowników i reklamodawców, przyszłość pokaże.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -