Veracomp podpisał umowę sprzedaży całej swojej grupy dystrybucyjnej firmie Exclusive Networks. Transakcja wymaga spełnienia kilku warunków – przewiduje się, że zostanie zamknięta w czwartym kwartale 2020 roku.
Konsekwentna realizacja strategii biznesowej, budowanie kompetencji ekspertów i ciągłe rozszerzanie oferty produktowej pozwoliło firmie Veracomp stać się liderem dystrybucji z wartością dodaną w Europie Środkowo-Wschodniej.
Exclusive Networks liczy, ze dzięki ugruntowanej pozycji i bezpośredniej obecności w 10 krajach CEE oraz obsłudze krajów sąsiednich, Veracomp umożliwi globalnemu dystrybutorowi dynamiczny rozwój w obszarze EMEA. Exclusive Networks posiada już 50 biur na całym świecie i oferuje swoje usługi w ponad stu krajach.
– Historia Exclusive Networks rozpoczęła się w Europie. Po ekspansji w obszarach EMEA, APAC i Ameryki Północnej nadszedł czas na dalszy rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej, co zawsze było w naszych planach – mówi Olivier Breittmayer, CEO w Exclusive Networks. – Najlepszym sposobem na przyspieszenie tego procesu jest pozyskanie stabilnej grupy dystrybucyjnej. Widzimy w tym ogromne możliwości dla naszych strategicznych dostawców i partnerów, ponieważ budujemy je na mocnych fundamentach Grupy Veracomp. Pomiędzy tymi dwiema organizacjami istnieje już silne dopasowanie kulturowe i operacyjne. Naszym celem zawsze jest wsparcie długoterminowego sukcesu, a nie narzucanie nowych struktur. Dotyczy to również kierownictwa Veracomp, które nadal będzie pełnić swoją obecną funkcję, aby zapewnić ciągłość działania i realizować plan przyspieszonego rozwoju. Przez prawie 30 lat Veracomp zyskał ogromne doświadczenie oraz zbudował doskonałą reputację, a my będziemy starać się kontynuować ten sukces. Wykorzystamy naszą zaawansowaną wiedzę o globalnej infrastrukturze cyberbezpieczeństwa oraz usługach z wartością dodaną, aby przynosić korzyści partnerom, klientom i pracownikom.
Dla Partnerów Veracomp fakt, że firma staje się częścią Exclusive Networks, to gwarancja utrzymania dotychczasowych warunków współpracy, a dodatkowo dostęp do szerokich kompetencji technologicznych i marketingowych, pozyskanych z dojrzałych oraz wschodzących rynków na pięciu kontynentach.
– To milowy krok w rozwoju Veracomp, stwarzający duże możliwości dla naszych partnerów biznesowych – wyjaśnia Adam Rudowski, prezes zarządu Veracomp. – Realizowana przez nas strategia doskonale sprawdza się na rynkach regionu, co pozwala nam wnieść wiedzę oraz doświadczenie do globalnej organizacji, a jednocześnie nadal dążyć do wzrostu i tworzenia większej wartości w lokalnych kanałach sprzedaży. Synergia z Exclusive Networks sprawi, że obecni i potencjalni producenci oraz partnerzy handlowi będą mogli z powodzeniem rozszerzać skalę działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a nasi pracownicy napiszą nowy rozdział w imponującej historii sukcesu Veracomp.