Wiener digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne

Podobne tematy

Szkoła w czasach pandemii. Chaos czy szansa na cyfryzację nauczania?

I rozpoczęły się wakacje! Ostatnie miesiące nie były łatwe dla uczniów i nauczycieli. Wciąż też nie wiadomo, jak dokładnie...

Jak stworzyć cyfrowe miejsce pracy?

Choć stworzenie cyfrowego miejsca pracy nigdy nie jest ostatecznym celem digitalizacji, powinno zapewniać konkretne korzyści biznesowe. Nawet jeśli przez...

Technologie pomagają w rozwoju firm ubezpieczeniowych

Nowe oczekiwania i potrzeby klientów oraz rosnąca konkurencja na rynku ubezpieczeń przyczyniają się do wzrostu zainteresowania firm ubezpieczeniowych innowacjami...

Pośrednicy Wiener otrzymali dostęp do Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Tym samym agenci zyskali intuicyjne narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów biznesowych.

Cyfryzacja, automatyzacja i digitalizacja to jeden z najważniejszych punktów strategii firmy na ten rok. Jeszcze w 2019 r. Wiener przedstawił rynkowi nową platformę sprzedaży detalicznej – Wie.net, która tylko w ciągu pierwszych kilku tygodni zyskała 6 tys. czynnych użytkowników. Kolejne rozwiązania – sprzedaż on-line dla agentów oraz zdalna likwidacja szkód stanowiły odpowiedź na nowe wyzwania dla sieci sprzedaży.

Portal ubezpieczeń korporacyjnych

Niedawno agenci Wiener otrzymali na szeroką skalę możliwość sprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Pierwszym wdrożonym produktem jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej Przewoźnika Drogowego (OCZPD), które dotychczas dostępne było wyłącznie w kalkulatorze offline. Jednym z atutów wynikających z dostępności produktu na portalu, jest możliwość wnioskowania o obniżkę składki on-line. W praktyce oznacza to, że pośrednik i klient w czasie rzeczywistym  mogą otrzymać akceptację składki ze strony Wiener.

– To niezwykle ważne rozwiązanie, które odpowiada na aktualne potrzeby agentów – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener. – Zdajemy sobie sprawę, jak ważna, szczególnie w obecnych, pełnych wyzwań czasach, jest szybka obsługa klientów biznesowych. Dlatego już w zeszłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym rozwiązaniem, które sprosta oczekiwaniom pośredników. Dziś śmiało mogę powiedzieć, że nasze rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez rynek. Nasi underwriterzy i koordynatorzy ubezpieczeń korporacyjnych codziennie odpowiadają na zapytania i dostosowują ofertę do potrzeb klientów.

Obecnie 90 procent decyzji dotyczących przesyłanych zapytań zapada w czasie krótszym niż 15 min. Z Portalu czynnie korzysta już prawie 3.5 tys. pośredników.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.