Pośrednicy Wiener otrzymali dostęp do Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Tym samym agenci zyskali intuicyjne narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów biznesowych.
Cyfryzacja, automatyzacja i digitalizacja to jeden z najważniejszych punktów strategii firmy na ten rok. Jeszcze w 2019 r. Wiener przedstawił rynkowi nową platformę sprzedaży detalicznej – Wie.net, która tylko w ciągu pierwszych kilku tygodni zyskała 6 tys. czynnych użytkowników. Kolejne rozwiązania – sprzedaż on-line dla agentów oraz zdalna likwidacja szkód stanowiły odpowiedź na nowe wyzwania dla sieci sprzedaży.
Portal ubezpieczeń korporacyjnych
Niedawno agenci Wiener otrzymali na szeroką skalę możliwość sprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Pierwszym wdrożonym produktem jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej Przewoźnika Drogowego (OCZPD), które dotychczas dostępne było wyłącznie w kalkulatorze offline. Jednym z atutów wynikających z dostępności produktu na portalu, jest możliwość wnioskowania o obniżkę składki on-line. W praktyce oznacza to, że pośrednik i klient w czasie rzeczywistym mogą otrzymać akceptację składki ze strony Wiener.
– To niezwykle ważne rozwiązanie, które odpowiada na aktualne potrzeby agentów – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener. – Zdajemy sobie sprawę, jak ważna, szczególnie w obecnych, pełnych wyzwań czasach, jest szybka obsługa klientów biznesowych. Dlatego już w zeszłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym rozwiązaniem, które sprosta oczekiwaniom pośredników. Dziś śmiało mogę powiedzieć, że nasze rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez rynek. Nasi underwriterzy i koordynatorzy ubezpieczeń korporacyjnych codziennie odpowiadają na zapytania i dostosowują ofertę do potrzeb klientów.
Obecnie 90 procent decyzji dotyczących przesyłanych zapytań zapada w czasie krótszym niż 15 min. Z Portalu czynnie korzysta już prawie 3.5 tys. pośredników.