Wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi – pierwsze wirtualne Canon Future Promotion Forum

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
3 min

Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w konsumentach poczucie indywidualnej interakcji z marką? Właśnie te zagadnienia będą przedmiotem dyskusji podczas Canon Future Promotion Forum, które w tym roku po raz pierwszy odbędzie się online.

Canon Future Promotion Forum to ceniona platforma wymiany wiedzy ekspertów z dziedziny marketingu. Ważne miejsce w programie konferencji zajmują tematy skutecznego nawiązywania kontaktu z klientem oraz budowania tak zwanej lojalności konsumenckiej. W tym roku prelegenci Forum skupią się zwłaszcza na przedstawieniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych, opartych o wykorzystanie indywidualnych danych. Bo właśnie uwzględnienie czynnika ludzkiego – emocji – coraz częściej napędza firmowy marketing. Jak przekonują eksperci, warto wzmocnić swój przekaz poprzez wykorzystanie spersonalizowanych materiałów drukowanych, aby uzupełnić komunikację z klientem o element międzyludzkiej interakcji.

Głównym mówcą tegorocznej edycji będzie Mark de Bruijn, holenderski autor oraz dyrektor marketingu na region EMEA w Smartly.io. Według portalu LinkedIn to współcześnie jeden z najbardziej inspirujących ekspertów z zakresu marketingu. Znalazł się również na liście Top 100 B2B European Marketing Leaders 2019 (wg Hottopics). Podczas Forum jako jeden z czołowych ekspertów w swojej dziedzinie, podzieli się doświadczeniami z zakresu obsługi klienta i nawiązywania bliższych relacji między firmą a konsumentem. Trzon wystąpienia będzie stanowić najnowsza książka de Bruijna „Customers Are People Too” („Klienci to też ludzie”).

Podczas forum będzie można posłuchać także prezentacji na takie tematy jak : „Jak wykorzystać dane techniczne w pełnej emocji komunikacji z klientem”, „Jak wdrażać marketing oparty o dane”, „Jak dostawcy usług drukarskich mogą tworzyć hiper-spersonalizowane materiały promocyjne i reklamowe” oraz „Wykorzystanie druku programowego w automatyzacji kampanii marketingowych”.

- Advertisement -

Canon Future Promotion Forum 2020 skierowane jest do:
●      Właścicieli marek (B2B/B2C) szukających nowoczesnych rozwiązań dla swoich potrzeb komunikacji z klientem
●      Sprzedawców detalicznych i operujących w branży e-commerce, którzy stosują zarządzanie relacjami z klientami i są odpowiedzialni za budżet na cele marketingowe
●      Menadżerów ds. marketingu, komunikacji i zarządzania relacjami z klientem
●      Dostawców usług drukarskich
●      Dostawców usług z zakresu reklamy bezpośredniej
●      Drukarzy katalogów i magazynów
●      Agencji medialnych i kreatywnych odpowiedzialnych za kampanie projektowe i marketingowe marek
●      Influencerów i osób opiniotwórczych działających w organizacjach, forach, mediach itp.

Więcej informacji na temat udziału w wydarzeniu dostępnych jest pod adresem: https://www.canon-europe.com/business/insights/events/future-promotion-forum/

Udział w Forum jest bezpłatny.

Udostępnij
- REKLAMA -