Wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi – pierwsze wirtualne Canon Future Promotion Forum

Podobne tematy

Ile kosztuje wyciek danych?

Ochrona danych to temat priorytetowy dla każdego odpowiedzialnego biznesu. Wciąż jednak zarządzanie dużą ilością informacji stanowi problem sam w...

5G, czyli rewolucja dla IoT

Dzięki wdrożeniu sieci 5G na kilometrze kwadratowym będzie mogło stabilnie działać nawet milion urządzeń i czujników podłączonych do internetu rzeczy....

Październik pod znakiem cyberbezpieczeństwa

Czy drukarka i skaner mogą być bramą do ataku hakerów? – Podłączone do sieci urządzenia zewnętrzne są tak samo...

Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w konsumentach poczucie indywidualnej interakcji z marką? Właśnie te zagadnienia będą przedmiotem dyskusji podczas Canon Future Promotion Forum, które w tym roku po raz pierwszy odbędzie się online.

Canon Future Promotion Forum to ceniona platforma wymiany wiedzy ekspertów z dziedziny marketingu. Ważne miejsce w programie konferencji zajmują tematy skutecznego nawiązywania kontaktu z klientem oraz budowania tak zwanej lojalności konsumenckiej. W tym roku prelegenci Forum skupią się zwłaszcza na przedstawieniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych, opartych o wykorzystanie indywidualnych danych. Bo właśnie uwzględnienie czynnika ludzkiego – emocji – coraz częściej napędza firmowy marketing. Jak przekonują eksperci, warto wzmocnić swój przekaz poprzez wykorzystanie spersonalizowanych materiałów drukowanych, aby uzupełnić komunikację z klientem o element międzyludzkiej interakcji.

Głównym mówcą tegorocznej edycji będzie Mark de Bruijn, holenderski autor oraz dyrektor marketingu na region EMEA w Smartly.io. Według portalu LinkedIn to współcześnie jeden z najbardziej inspirujących ekspertów z zakresu marketingu. Znalazł się również na liście Top 100 B2B European Marketing Leaders 2019 (wg Hottopics). Podczas Forum jako jeden z czołowych ekspertów w swojej dziedzinie, podzieli się doświadczeniami z zakresu obsługi klienta i nawiązywania bliższych relacji między firmą a konsumentem. Trzon wystąpienia będzie stanowić najnowsza książka de Bruijna „Customers Are People Too” („Klienci to też ludzie”).

Podczas forum będzie można posłuchać także prezentacji na takie tematy jak : „Jak wykorzystać dane techniczne w pełnej emocji komunikacji z klientem”, „Jak wdrażać marketing oparty o dane”, „Jak dostawcy usług drukarskich mogą tworzyć hiper-spersonalizowane materiały promocyjne i reklamowe” oraz „Wykorzystanie druku programowego w automatyzacji kampanii marketingowych”.

Canon Future Promotion Forum 2020 skierowane jest do:
●      Właścicieli marek (B2B/B2C) szukających nowoczesnych rozwiązań dla swoich potrzeb komunikacji z klientem
●      Sprzedawców detalicznych i operujących w branży e-commerce, którzy stosują zarządzanie relacjami z klientami i są odpowiedzialni za budżet na cele marketingowe
●      Menadżerów ds. marketingu, komunikacji i zarządzania relacjami z klientem
●      Dostawców usług drukarskich
●      Dostawców usług z zakresu reklamy bezpośredniej
●      Drukarzy katalogów i magazynów
●      Agencji medialnych i kreatywnych odpowiedzialnych za kampanie projektowe i marketingowe marek
●      Influencerów i osób opiniotwórczych działających w organizacjach, forach, mediach itp.

Więcej informacji na temat udziału w wydarzeniu dostępnych jest pod adresem: https://www.canon-europe.com/business/insights/events/future-promotion-forum/

Udział w Forum jest bezpłatny.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.