Zadbaj o marketing

Bartosz Martyka
Bartosz Martyka - Redaktor naczelny Brandsit
3 min

Na chwilę obecną, rynek marketingu internetowego, a także i reklamy, jest tak potężny, że spokojnie może nas przyprawić o zawrót głowy. Osób zajmujących się tego typu usługami jest na dzień dzisiejszy tak dużo, że możemy dosłownie przebierać w ofertach. Czym zatem kierować się, aby nie zwariować? Jak wybrać?

O tym, że agencja interaktywna jest zdecydowanie lepszym wyborem niż student informatyki chyba nie trzeba mówić. Jest tak głownie dlatego, ze usługi takiej agencji, nie kończą się jedynie na wykonaniu samej witryny internetowej.

Jednakże i w tym przypadku powinniśmy uważać. Istnieje bowiem dzisiaj tak wiele agencji, które oszukują, że łatwo się na taką właśnie firmę nadziać.

Jak zatem wybrać dobrą agencję interaktywną? Czym się kierować?

Pierwsza rzecz, na którą warto zwrócić uwagę to port folio danej agencji, czyli nic innego jak jej doświadczenie. Jak już wyżej wspomnieliśmy, oszustów nie brakuje, zatem dla pewności, sprawdź czy witryny z port folio faktycznie istnieją. Jeżeli trafi się taka, która nie istnieje, powinien to być dla Ciebie sygnał ostrzegawczy.

- Advertisement -

Nic nie daje nam takiej pewności co do jakości usług jak opinia klienta, który już z nich skorzystał. Poszukaj zatem w sieci, jaką renomą cieszy się agencja, która Cię zainteresowała. Zwróć uwagę także na oferowany przez nią cennik. Zbyt niskie stawki powinny Cię zaniepokoić, tworzenie portali społecznościowych, a także innych witryn, swoje kosztuje. Jeśli niespecjalnie jesteś zorientowany w kwestii cen, przejrzyj port folio i cenniki kilku agencji. Wówczas zauważysz pewne zależności i będziesz wiedział kiedy oferowana stawka naprawdę jest adekwatna do usługi.

biznesport.pl

Istotny okaże się także staż takiej firmy. Dlaczego? Oczywistym wręcz jest, że im dłużej coś robimy, tym jesteśmy w tym lepsi. Ponadto, jeśli dana agencja utrzymała się na rynku już kilka lub nawet kilkanaście lat, znaczy to, że zaufało jej już mnóstwo klientów, a także większość z nich, jeśli nie wszyscy, była bardzo zadowolona.

Jeśli widzisz w port folio, że do tej pory agencja interaktywna realizowała złożone projekty, a dodatkowo oferuje inne usługi, takie jak pozycjonowanie strony, jest to sygnał, że warto zwrócić na nią uwagę. Tworzenie rozbudowanych serwisów internetowych, może okazać się dla takiej firmy samą przyjemnością.

Reasumując. Wybierając agencję interaktywną, trzeba mieć naprawdę wiele czynników na względzie. Jeżeli będziemy kierowali się wskazówkami zawartymi powyżej, nie grozi nam żadne, najmniejsze nawet, oszustwo.

 

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -