Jak zapewnić swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie?

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Wszyscy wiemy, jak ważne i jednocześnie delikatne są relacje z naszymi klientami. Wystarczająco wysoki poziom obsługi klienta to dziś obszar, na którym wiele przedsiębiorstw napotyka trudności. Prowadzenie działalności gospodarczej to nie lada wyzwanie, i bez względu na to, w jakiej branży działamy, dobrze obsłużony klient zapewni nam najlepszą reklamę. Jednak w dobie ogromnego przepływu informacji nie jest łatwo sprostać zadaniu, jakim jest sprawna obsługa klienta. Z jednej strony technologia daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony, wykorzystanie ich wymaga niemałych umiejętności, i bardzo trudno jest sobie z tym zadaniem poradzić samemu. Jak zatem pomóc sobie w kontaktach z klientami? Jakie narzędzia stosować, by nasi klienci czuli się dobrze obsłużeni, rzetelnie informowani i ogólnie “zadbani”?

Nowoczesne systemy zarządzania obsługą

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom, przed jakimi stoją dziś współczesne firmy, powstał system Thulium, który umożliwia kompleksową obsługę klientów waszych firm na wszystkich szczeblach. Założyłeś swoją działalność, wykupiłeś domenę, masz stronę internetową i poczucie, że robisz wszystko, by Twoi klienci mieli z Tobą sprawny kontakt. Niestety to nie wszystko! Kanałów, przez które klient może się chcieć dziś z Tobą skontaktować, jest mnóstwo, i jeśli zależy Ci na wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa, warto zadbać o to, by były one obsługiwane na możliwie najwyższym poziomie. I tu z pomocą przychodzi Thulium wraz z jednym z podstawowych elementów, czyli wirtualnym call center, które gwarantuje doskonały system obsługi klienta na wszystkich kanałach.

Odbieraj wszystkie połączenia

Dzięki możliwościom, jakie otwiera system obsługi klienta Thulium, Twoi klienci zyskają kontakt i obsługę na najwyższym poziomie. Nieodebrane czy urwane połączenia to zmora wszystkich osób, które samodzielnie chcą obsługiwać klientów dzwoniących do swojej firmy. Bardzo trudno jest zawsze odebrać telefon, a każde połączenie to potencjalny klient i potencjalny zysk, który może przejść nam koło nosa. Odbieranie połączeń jest także szczególnie ważne, gdy kontaktuje się z nami klient, który ma problem do rozwiązania. Trudności w rozmowie mogą go dodatkowo zniechęcić i wprowadzić nerwową atmosferę. System obsługi klienta gwarantuje 100% odebranych połączeń i bardzo sprawne zarządzanie obsługą.

I oceniaj jakość obsługi

Wirtualne call center to narzędzie do obsługi połączeń przychodzących. Dzięki wbudowanej wirtualnej centrali telefonicznej VoIP, dynamicznemu IVR czy funkcji kolejkowania połączeń i oddzwonień, system ten wprowadzi obsługę Twoich klientów na zupełnie nowy poziom. Szczególnym rozwiązaniem jest tu szybka identyfikacja dzwoniącego. System w klika chwil wyświetla konsultantowi kartę klienta, historię jego kontaktu i umożliwia prowadzenie bardziej spersonalizowanej rozmowy. Co ważne, konsultant dostaje informacje odnośnie całego kontaktu danej osoby, nie tylko w zakresie połączeń telefonicznych, ale też historię kontaktu mailowego, z firmowego Messengera czy czata. Niesamowicie ułatwia to pozytywne załatwienie sprawy, z którą dzwoni dana osoba oraz jej wrażenia z obsługi. Jeśli chcesz, na podstawie tych rozmów bez problemu przeprowadzisz analizę pracy konsultantów oraz jakości swojej oferty i zgłaszanych wobec niej problemów.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -