Adyen oraz Grupa BMW ogłosili rozszerzenie swojego partnerstwa, które obejmuje nie tylko e-commerce, ale także punkty sprzedaży (POS). Jest to rezultat kilkuletniej, udanej współpracy obu firm w zakresie rozwiązań płatniczych online, której celem było podniesienie jakości doświadczeń zakupowych klientów BMW na całym świecie.
Dotychczas Adyen wspierał globalny e-commerce Grupy BMW w 36 krajach, przetwarzając płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Azja i Ameryka Południowa. Współpraca ta pozwoliła na dostosowanie rozwiązań płatniczych do specyficznych wymagań lokalnych rynków, oferując m.in. preferowane metody płatności, takie jak iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji.
Nowy etap partnerstwa koncentruje się na integracji rozwiązań płatniczych Adyen z ekosystemem BMW w punktach sprzedaży, w tym w prestiżowych lokalizacjach, takich jak BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z bezproblemowych, nowoczesnych rozwiązań płatniczych także podczas zakupów stacjonarnych.
BMW i Adyen kontynuują współpracę, dążąc do zapewnienia globalnie spójnych i najwyższej jakości doświadczeń płatniczych, zarówno online, jak i offline, co ma strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju i wzmocnienia pozycji BMW na rynku motoryzacyjnym.