AB poszerza ofertę CCTV o systemy GANZ

AB rozszerza ofertę systemów zabezpieczeń o markę GANZ należącą do japońskiego koncernu CBC Group. Nowe rozwiązania w obszarze CCTV umacniają pozycję firmy w szybko rosnącym segmencie technologii wizyjnych.

Izabela Myszkowska
2 min
AB

AB rozszerza swoje portfolio o systemy zabezpieczeń marki GANZ. To kolejny krok w konsekwentnie realizowanej strategii budowy kompetencji w obszarze rozwiązań CCTV dla rynku B2B.

– GANZ Security to globalna marka należąca do pochodzącej z Japonii firmy CBC Group, która istnieje od 1998 roku. Jej produkty charakteryzują się precyzją i niezawodnością. Rozwiązania marki zabezpieczają dziś m.in. lotniska, banki, centra handlowe i obiekty przemysłowe na całym świeciemówi Paweł Bąk, Deputy Purchasing Director AB S.A.Cieszymy się, że możemy zaoferować produkty GANZ naszym partnerom w Polsce. Rozszerzamy tym samym i tak już największe na rynku portfolio dostawców elementów systemów CCTV o kolejną silną markę, a nasze kompetencje w zakresie wsparcia technicznego i projektowego staje się jeszcze pełniejszedodaje Paweł Bąk.

Rozszerzenie oferty AB o GANZ wpisuje się w trend rosnącego zapotrzebowania na zaawansowane technologie wizyjne w sektorach takich jak smart city, logistyka i ochrona zdrowia. Kluczowym wyróżnikiem GANZ są inteligentne komponenty – w tym nadajnik AI BOX z ponad 50 aplikacjami opartymi na AI i deep learningu oraz VMS GANZ Cortrol, system do centralnego zarządzania monitoringiem, zaprojektowany z myślą o elastyczności i analizie obrazu w czasie rzeczywistym.

Współpraca z CBC Group to dla AB nie tylko poszerzenie katalogu produktów, lecz także wzmocnienie pozycji jako dostawcy technologii bezpieczeństwa klasy enterprise. W obliczu rosnących wyzwań w zakresie ochrony infrastruktury i danych, rozwój tej części oferty może okazać się strategicznym ruchem w kierunku dalszej specjalizacji i utrzymania przewagi na wymagającym rynku dystrybucji technologii zabezpieczeń.

Ad imageAd image
Udostępnij