Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
  • PL
  • Świat
  • Aktualności
  • Rynek
  • Kanał
  • Technologie
  • Opinie
  • Dane
  • Legislacja i regulacje
  • Praca i kariera
  • Startupy i innowacje
BrandsitBrandsit
Szukaj
  • Kategorie
    • Polska
    • Świat
    • Aktualności
    • Rynek
    • Kanał
    • Dane
    • Opinie
    • Technologie
    • Legislacja i regulacje
    • Praca i kariera
    • Startupy i innowacje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

25 urodziny marki ThinkPad

Bartosz Martyka
5 października, 2017
4 Min
Udostępnij

Lenovo zapowiedziała dziś na specjalnej uroczystości w Yamato Labs w Japonii — miejscu powstania ThinkPad’a — wprowadzenie do oferty modelu z limitowanej edycji na XXV-lecie innowacyjności w dziedzinie wzornictwa i konstrukcji tej rodziny laptopów.

ThinkPad Anniversary Edition 25 to współczesne wcielenie klasycznego wzornictwa z kultowymi funkcjami retro, takimi jak podświetlana, 7-rzędowa klawiatura ThinkPad Classic, specjalne przyciski do regulacji głośności, LED’owe wskaźniki statusu oraz wielokolorowe logo.

Thinkpad 700C PS 2 Laptop LOGO Closeup
Lenovo ThinkPad 700C
Thinkpad 700C PS 2 5K Back Presp
Lenovo ThinkPad 700C
Thinkpad 700C PS 2 Laptop 1992 untitled 1
Lenovo ThinkPad 700C
Thinkpad 700C PS 2 Laptop Keys
Lenovo ThinkPad 700C
Thinkpad 700C PS 2 Laptop 1992
Lenovo ThinkPad 700C
Thinkpad 701 Laptop 1995 5k Test
Lenovo 701C
Thinkpad 701c Laptop 1995 Closup New
Lenovo 701C
Thinkpad 701c Laptop 1995 keyboard
Lenovo 701C
IBM ThinkPad T42 6
Lenovo T42
ThinkPad T42 Front
Lenovo T42
Thinkpad X1 Carbon Closup
Lenovo X1 CARBON 1 GENERACJI
Thinkpad X1 Carbon Main3k
Lenovo X1 CARBON 1 GENERACJI
ThinkPad X300 07
Lenovo Thinkpad_X301
ThinkPad X300 over TrackPoints
Lenovo Thinkpad_X301
Thinkpad X301 Classic Open Full
Lenovo Thinkpad_X301
Thinkpad X301 Classic Passes n
Lenovo Thinkpad_X301
Thinkpad X301Laptop2008 slimlaptop
Lenovo Thinkpad_X301
Thinkpad X301Laptop2008 slimlaptop 1
Lenovo Thinkpad_X301
17 THINKPAD 25 CloseUp Camera
Lenovo THINKPAD 25 Hero
16 THINKPAD 25 CloseUp Individual numbered machine
Lenovo THINKPAD 25 Hero
15 THINKPAD 25 CloseUp Purple Enter key and arrow cluster
Lenovo THINKPAD 25 Hero
14 THINKPAD 25 CloseUp RGB ThinkPad Logo
Lenovo THINKPAD 25 Hero
13 THINKPAD 25 Hero Ol d IBM keybord
Lenovo THINKPAD 25 Hero
12 THINKPAD 25 CloseUp Anniversary Edition
Lenovo THINKPAD 25 Hero
11 Thinkpad 25 Tour Birdseye A D cover
Lenovo THINKPAD 25 Hero
10 Thinkpad 25 Tour Birdseye B C cover
Lenovo THINKPAD 25 Hero
09 Thinkpad 25 Tour Rear forward facing
Lenovo THINKPAD 25 Hero
08 Thinkpad 25 Tour Front forward facing
Lenovo THINKPAD 25 Hero
07 Thinkpad 25Tour Right side profile
Lenovo THINKPAD 25 Hero
06 Thinkpad 25 Hero Birdseye B C cover
Lenovo THINKPAD 25 Hero
01 THINKPAD 25 Hero Front forward facing
Lenovo THINKPAD 25 Hero
02 THINKPAD 25 Hero Front facing left
Lenovo THINKPAD 25 Hero
03 THINKPAD 25 Tour Left side profile
Lenovo THINKPAD 25 Hero
04 Thinkpad 25 Hero Right side profile screen closing
Lenovo THINKPAD 25 Hero
05 Thinkpad 25 Hero Front facing left screen closing
Lenovo THINKPAD 25 Hero

Koncepcja wzornictwa tego modelu powstawała od 25 czerwca 2015 r., kiedy firma Lenovo zapytała fanów i lojalnych użytkowników ThinkPad’ów z całego świata o opinie i preferencje. Oprócz klasycznych funkcji ThinkPad Anniversary Edition 25 jest w pełni nowoczesnym laptopem. Działa z procesorem Intel® Core™ i7-7500U oraz dedykowaną kartą graficzną NVIDIA GeForce 940MX i ma 14-calowy wyświetlacz Full HD. Stąd też wyglądowi w stylu retro towarzyszy wydajność bardzo odbiegająca od możliwości oryginalnego modelu 700C.

25 lat bezkompromisowej innowacyjności

Oryginalny ThinkPad 700C został zaprojektowany przez Richarda Sappera i skonstruowany w Yamato Labs w Japonii, a jego wprowadzenie na rynek zapowiedziano 5 października 1992 r. Inspiracją dla wyglądu 700C było tradycyjne japońskie pudełko bento i tak narodziła się fascynująca rodzina laptopów. W ciągu zaledwie kilku miesięcy ThinkPad 700C zdobył ponad 300 nagród i stał się symbolem statusu prezydentów oraz prezesów firm.

Nasza kilkudziesięcioletnia współpraca z Lenovo zaowocowała prawdziwą innowacyjnością w dziedzinie mobilnych komputerów, a tym samym zmieniła środowisko biznesowe […] Nasze technologie — od ThinkPada 700C z 1992 r. po współczesne, lekkie i łączące się z każdego miejsca ultrabooki oraz konwertowalne komputery 2w1 z serii X1 — zwiększają mobilność i dostępność firm. Jim Johnson, wiceprezes Client Computing Group i dyrektor generalny Client Customer Engineering Group w Intel Corporation

ThinkPad sprzedał się w liczbie 130 milionów sztuk i stał się ikoną w branży IT. Laptop ten pomógł odkrywcom dotrzeć do najbardziej oddalonych miejsc na Ziemi i był używany podczas kilkudziesięciu misji kosmicznych, a także przyczynił się do rozwoju niezliczonych firm. Zebraliśmy także liczne opowieści o tym, jak ThinkPad zmienił świat przez te wszystkie lata. Czym więc wyróżnia się ThinkPad?

„ThinkPad wytworzył mocne i oparte na synergii powiązanie formy i funkcjonalności. Umiejętnie łączy w sobie wyrafinowaną estetykę, przemyślane funkcje i słynną jakość konstrukcji, tworząc produkt najwyższej klasy” — powiedział David Hill, były dyrektor ds. wzornictwa Lenovo. „W 25 lat po wprowadzeniu na rynek pierwszego modelu 700C, najnowszy X1 Carbon jest od razu rozpoznawany jako ThinkPad”.

Jaki będzie ThinkPad na swoje 50-lecie?

Technologie rozwijają się w postępie geometrycznym, a projektanci i konstruktorzy ThinkPad’ów nieustannie opracowują nowe możliwości mobilnej pracy z komputerem, dochowując wierności oryginalnej koncepcji. Dzięki ciągłemu dążeniu do doskonałości — od ThinkPad’a 701C z klawiaturą Butterfly po konwertowalny X1 Yoga z opuszczaną klawiaturą — ThinkPad stał się biznesowym laptopem numer jeden wszech czasów. Przez kolejne 25 lat ThinkPad będzie nadal się rozwijać, imponować innowacyjnością i oferować technologie przyszłości. Arimasa Naitoh, były szef Yamato Labs nazywany ojcem ThinkPada, jest przekonany o tym, że laptopa czeka bezpieczna przyszłość.

„Od pierwszego 700C po najnowsze modele z serii X1, ThinkPad udowodnił, że potrafi wspierać zmiany w biznesie i oferować klientom mobilność bez kompromisów” — uważa Arimasa Naitoh. „Nasi inżynierowie wyobrażają sobie przyszły świat, w którym ThinkPad tworzy nowe segmenty i zwiększa możliwości użytkowników, w miarę jak technologie odgrywają coraz większą rolę w życiu ludzi”.

Dostępność:

ThinkPad Anniversary Edition 25 będzie dostępny w ograniczonej liczbie sztuk w wybranych krajach.

Zobacz jak wiele się zmieniło w galerii:

TEMATY:GeForceLaptopyLenovoNvidiaProcesoryRomiThinkPadUltrabook
Udostępnij
Facebook LinkedIn Copy Link Print

Biuletyn

Dołącz do najlepszego biuletynu w branży ICT!

Subskrybując Biuletyn Brandsit akceptujesz naszą politykę prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą albo katalog spam i potwierdź swoją subskrypcję.

Zobacz również

cyberbezpieczeństwo, cyberatak
Cyberbezpieczeństwo

Iluzja gotowości. Dlaczego 69% firm myli się co do swojej odporności na ransomware?

W dzisiejszym cyfrowym krajobrazie większość liderów IT wierzy, że ich organizacje są przygotowane…

Biały dom, Joe Biden
DSA

USA grożą UE sankcjami za ustawę DSA. Spór o cenzurę i Big Tech

Transatlantyckie napięcia wkraczają w nową fazę. Administracja Donalda Trumpa rozważa bezprecedensowy krok –…

MAriola ciszewska
Komsa

Z Also do KOMSA Poland. Dystrybutor wzmacnia kanał B2B

Dystrybutor IT, KOMSA Poland, dokonuje strategicznego wzmocnienia w swoim kluczowym dziale B2B, zatrudniając…

Tim Cooke Apple
Apple

Apple zmienia strategię AI – koniec z oszczędnością w obliczu presji rynkowej

Apple sygnalizuje fundamentalną zmianę w swojej wieloletniej strategii dotyczącej sztucznej inteligencji. W odpowiedzi…

partnerstwo
Vertiv

Vertiv przejmuje Great Lakes. Wzmacnia pozycję w infrastrukturze dla AI

Vertiv, globalny dostawca infrastruktury dla centrów danych, sfinalizował przejęcie Great Lakes Data Racks…

Microsoft 2
Chmura

Szokujące wyznanie Microsoft. Jedno prawo USA sprawia, że są bezradni

Kwestia suwerenności danych w Unii Europejskiej nabiera coraz większego znaczenia, a niedawne oświadczenie…

Rosja 1
Chiny

Odkryto tajną ścieżkę dostaw dla rosyjskiej zbrojeniówki. Ślady prowadzą do Siemensa i Chin

Rosyjska państwowa fabryka zbrojeniowa Biysk Oleum (BOZ) pozyskała zaawansowany sprzęt do automatyzacji produkcji…

programowanie branza IT 1
Branża IT

AI w kodzie – koniec miesiąca miodowego i pragmatyczna rzeczywistość

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w warsztat pracy programistów, ale początkowy entuzjazm ustępuje…

Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
Zarządzaj swoją prywatnością
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?