• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
Font ResizerAa
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Kanał sprzedaży
    • Sprzęt
    • Innowacje
    • Startupy
    • Opinie
  • Tematy
    • Innowacje
    • AI
  • Personalizacja
    • Innowacje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka plików cookies
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Aktualności

25 urodziny marki ThinkPad

Bartosz Martyka
Aktualizacja: 4 czerwca, 2025 22:52
Bartosz Martyka
Opublikowano 5 października, 2017
4 min

Lenovo zapowiedziała dziś na specjalnej uroczystości w Yamato Labs w Japonii — miejscu powstania ThinkPad’a — wprowadzenie do oferty modelu z limitowanej edycji na XXV-lecie innowacyjności w dziedzinie wzornictwa i konstrukcji tej rodziny laptopów.

ThinkPad Anniversary Edition 25 to współczesne wcielenie klasycznego wzornictwa z kultowymi funkcjami retro, takimi jak podświetlana, 7-rzędowa klawiatura ThinkPad Classic, specjalne przyciski do regulacji głośności, LED’owe wskaźniki statusu oraz wielokolorowe logo.

Lenovo ThinkPad 700C
Lenovo ThinkPad 700C
Lenovo ThinkPad 700C
Lenovo ThinkPad 700C
Lenovo ThinkPad 700C
Lenovo 701C
Lenovo 701C
Lenovo 701C
Lenovo T42
Lenovo T42
Lenovo X1 CARBON 1 GENERACJI
Lenovo X1 CARBON 1 GENERACJI
Lenovo Thinkpad_X301
Lenovo Thinkpad_X301
Lenovo Thinkpad_X301
Lenovo Thinkpad_X301
Lenovo Thinkpad_X301
Lenovo Thinkpad_X301
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero
Lenovo THINKPAD 25 Hero

Koncepcja wzornictwa tego modelu powstawała od 25 czerwca 2015 r., kiedy firma Lenovo zapytała fanów i lojalnych użytkowników ThinkPad’ów z całego świata o opinie i preferencje. Oprócz klasycznych funkcji ThinkPad Anniversary Edition 25 jest w pełni nowoczesnym laptopem. Działa z procesorem Intel® Core™ i7-7500U oraz dedykowaną kartą graficzną NVIDIA GeForce 940MX i ma 14-calowy wyświetlacz Full HD. Stąd też wyglądowi w stylu retro towarzyszy wydajność bardzo odbiegająca od możliwości oryginalnego modelu 700C.

25 lat bezkompromisowej innowacyjności

Oryginalny ThinkPad 700C został zaprojektowany przez Richarda Sappera i skonstruowany w Yamato Labs w Japonii, a jego wprowadzenie na rynek zapowiedziano 5 października 1992 r. Inspiracją dla wyglądu 700C było tradycyjne japońskie pudełko bento i tak narodziła się fascynująca rodzina laptopów. W ciągu zaledwie kilku miesięcy ThinkPad 700C zdobył ponad 300 nagród i stał się symbolem statusu prezydentów oraz prezesów firm.

Ad imageAd image

Nasza kilkudziesięcioletnia współpraca z Lenovo zaowocowała prawdziwą innowacyjnością w dziedzinie mobilnych komputerów, a tym samym zmieniła środowisko biznesowe […] Nasze technologie — od ThinkPada 700C z 1992 r. po współczesne, lekkie i łączące się z każdego miejsca ultrabooki oraz konwertowalne komputery 2w1 z serii X1 — zwiększają mobilność i dostępność firm. Jim Johnson, wiceprezes Client Computing Group i dyrektor generalny Client Customer Engineering Group w Intel Corporation

ThinkPad sprzedał się w liczbie 130 milionów sztuk i stał się ikoną w branży IT. Laptop ten pomógł odkrywcom dotrzeć do najbardziej oddalonych miejsc na Ziemi i był używany podczas kilkudziesięciu misji kosmicznych, a także przyczynił się do rozwoju niezliczonych firm. Zebraliśmy także liczne opowieści o tym, jak ThinkPad zmienił świat przez te wszystkie lata. Czym więc wyróżnia się ThinkPad?

„ThinkPad wytworzył mocne i oparte na synergii powiązanie formy i funkcjonalności. Umiejętnie łączy w sobie wyrafinowaną estetykę, przemyślane funkcje i słynną jakość konstrukcji, tworząc produkt najwyższej klasy” — powiedział David Hill, były dyrektor ds. wzornictwa Lenovo. „W 25 lat po wprowadzeniu na rynek pierwszego modelu 700C, najnowszy X1 Carbon jest od razu rozpoznawany jako ThinkPad”.

Jaki będzie ThinkPad na swoje 50-lecie?

Technologie rozwijają się w postępie geometrycznym, a projektanci i konstruktorzy ThinkPad’ów nieustannie opracowują nowe możliwości mobilnej pracy z komputerem, dochowując wierności oryginalnej koncepcji. Dzięki ciągłemu dążeniu do doskonałości — od ThinkPad’a 701C z klawiaturą Butterfly po konwertowalny X1 Yoga z opuszczaną klawiaturą — ThinkPad stał się biznesowym laptopem numer jeden wszech czasów. Przez kolejne 25 lat ThinkPad będzie nadal się rozwijać, imponować innowacyjnością i oferować technologie przyszłości. Arimasa Naitoh, były szef Yamato Labs nazywany ojcem ThinkPada, jest przekonany o tym, że laptopa czeka bezpieczna przyszłość.

„Od pierwszego 700C po najnowsze modele z serii X1, ThinkPad udowodnił, że potrafi wspierać zmiany w biznesie i oferować klientom mobilność bez kompromisów” — uważa Arimasa Naitoh. „Nasi inżynierowie wyobrażają sobie przyszły świat, w którym ThinkPad tworzy nowe segmenty i zwiększa możliwości użytkowników, w miarę jak technologie odgrywają coraz większą rolę w życiu ludzi”.

Dostępność:

ThinkPad Anniversary Edition 25 będzie dostępny w ograniczonej liczbie sztuk w wybranych krajach.

Zobacz jak wiele się zmieniło w galerii:

TEMATY:GeForceLaptopyLenovoNvidiaProcesoryRomiThinkPadUltrabook
Udostępnij
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Threads Email Copy Link
Brak komentarzy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Zobacz również

Bitdefender
Cyberbezpieczeństwo

Bitdefender przejmuje Mesh Security. Wzmocnienie ochrony e-mail i usług XDR/MDR

Izabela Myszkowska
21 czerwca, 2025
Xbox, gaming
Sprzęt

Xbox ogłasza wieloletnią współpracę z AMD

Kuba Kowalczyk
21 czerwca, 2025
Google, chrome
Aktualności

Google modyfikuje wyniki wyszukiwania w UE, by uniknąć kary z DMA

Natalia Zębacka
21 czerwca, 2025
Salesforce
Oprogramowanie

Salesforce podnosi ceny i zmienia ofertę

Kuba Kowalczyk
21 czerwca, 2025
  • Sztuczna inteligencja
  • Oprogramowanie
  • Blockchain
  • Big Data
  • Sieć
  • Inwestycje
  • CIO
  • M&A
  • Technologia w bankowości
  • Transport
  • Energia
  • Zmiany w prawie
  • Praca w IT
  • Kosmos
  • Regulacje
  • Stany Zjednoczone
  • Unia Europejska
  • Chiny
  • Microsoft
  • Apple
  • Google
  • HPE
  • Intel
  • NVIDIA
  • CrowdStrike
  • Redakcja
  • Reklama
Brandsit

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka plików cookies

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up